تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 6:51
کد خبر : 16100

شبکه برق کشور با وجود برف سنگین پایدار است

شبکه برق کشور با وجود برف سنگین پایدار است
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: شبکه برق با وجود بارش سنگین برف در برخی مناطق پایدار است.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با تاکید بر اینکه شرایط شبکه به صورت لحظه ای رصد می شود خاطرنشان کرد: دستور لازم به همه شرکت ها در استان هایی که با شرایط جوی ناپایدار مواجه هستند ارسال شده است.

وی با اشاره به بارش های خوبی که در مناطق شمال غرب، غرب و شمال کشور اتفاق افتاده است ، از آمادگی اکیپ های عملیاتی خبر داد و گفت: تاکنون هیچ گزارشی از بروز مشکل در شبکه مخابره نشده است و هماهنگی لازم میان گروه ها و شرکت های استانی ایجاد شده است.
رجبی مشهدی در عین حال خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در شبکه برق موارد را از طریق تلفن ۱۲۱ در سراسر کشور یا اپلیکیشن برق من به همکاران ما گزارش دهند.
مدیرعامل توانیر با اشاره به ورود سامانه‌ جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز و برق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت رسانی به نیروگاه ها رخ دهد از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.
عدم استفاده از بخاری برقی، تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و عایق بندی درب وپنجره های منازل از جمله توصیه های سخنگوی صنعت برق به هموطنان برای کمک به تامین برق و گاز پایدار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.