تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 6:03
کد خبر : 14478

رییسی:عاملان حمله تروریستی راسک هرچه سریع‌تر به سزای عملشان برسند

رییسی:عاملان حمله تروریستی راسک هرچه سریع‌تر به سزای عملشان برسند
رییس جمهور ضمن تسلیت حادثه تروریستی راسک تاکید کرد: لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان ضمن تسلیت حادثه تروریستی راسک تاکید کرد: لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

“وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَناً

بار دیگر دستان پلید عوامل دست نشانده استکبار جهانی در حمله تروریستی کور و بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک آغشته به خون، و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی خدوم و فداکار کشورمان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و برای شهیدان سرافرار این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای عموم خانواده‌های داغ دیده صبر و تسلای خاطر مسالت دارم.
لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.