تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 6:42
کد خبر : 13221

رزمایش نیروی زمینی ارتش پیام اقتدار را به دشمنان مخابره کرد

رزمایش نیروی زمینی ارتش پیام اقتدار را به دشمنان مخابره کرد
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: عملکرد عالی تمامی رسته‌های نزاجا در رزمایش، پیام اقتدار را به دشمنان مخابره کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار سرتیپ علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نمایش آموزش‌های انجام شده در نیروی زمینی در صحنه رزمایش، می‌تواند محک خوبی برای نشان دادن میزان تأثیرپذیری از آموزش‌های تخصصی ارائه شده در مقابله با نبردهای پیش رو باشد.

سردار شادمانی گفت: همچنین باید ساختار و سازمان یگان‌های شرکت کننده در رزمایش از نظر کارآمدی، مورد بررسی قرار گیرند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: تجهیزات به کارگیری شده در رزمایش‌ها نیز باید در صحنه عمل مورد ارزیابی قرار بگیرند. که در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش، این سه موضوع مورد ارزیابی قرار گرفته و با موفقیّت همراه بود و نیروی زمینی به واقع در تمامی رسته‌ها، نمره عالی را دریافت کرد.

سردار شادمانی خاطرنشان کرد: تمامی رسته‌های شرکت کننده در این رزمایش از جمله هوانیروز، زرهی، لجستیک، پشتیبانی و توپخانه‌، پهپاد و… عملکرد بسیار مطلوبی را از خود به نمایش گذاشتند تا پیامی با اقتدار به تمامی دشمنان اسلام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.