تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 5:56
کد خبر : 13872

رزمایش ارتقای امنیت کویر در کشور برگزار می‌شود

رزمایش ارتقای امنیت کویر در کشور برگزار می‌شود
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه از موضوعات مهم مجموعه انتظامی ارتقای امنیت خطه کویری از حوزه ورامین تا عمق جنوب و شرق کشور است گفت: که در این زمینه یک رزمایش در پیش داریم.

به گزارش نسیم صبا: سردار احمدرضا رادان در جریان آئین بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت و با اشاره به پهنه گسترده کویر در دیار کریمان اظهار داشت: برای پوشش بهتر مأموریت‌های یگان‌های تکاوری و افزایش توانمندی رزمی آنان طرح فرماندهی واحد در قالب سه رویکرد و سناریو اجرا شد تا مدیریت این واحدهای عملیاتی در حوزه یگان ویژه باشد و بتوانیم حوزه کویری کشور را از منطقه ورامین و خراسان جنوبی تا عمق استان کرمان درنوردیم که برای این منظور یک رزمایش در پیش داریم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تشریح اهداف و رویکردهای موردنظر در زمینه ارتقای نظم و امنیت استان کرمان با اولویت تقویت انتظامی مناطق جنوب و شرق این حوزه بیان کرد: پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح، یگان‌های تکاوری از نظر استقرار، توان و تحرک عملیاتی و تجهیزاتی به وضعیت بهتر و رو به ارتقایی برسند و سامانه پهبادی پایش کویر نیز که پیگیری‌های زیادی برای آن در کرمان صورت گرفته، زودتر تکمیل شود و پوشش حوزه کویر را افزایش دهد.

به گفته وی توجه و اهتمام ویژه ستاد کل در حوزه بازدید و ارزیابی عملکرد مجموعه انتظامی کشور و اتفاقات خوبی در پی این نظارت‌ها رقم خواهد خورد که شایسته تجلیل ویژه است.

سردار رادان در ادامه یکی از مهمترین موضوعات را افزایش توانمندی‌های حوزه معیشت برشمرد و گفت: طرح اختصاص ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی در کل کشور با جدیت و به منظور کاهش مسافت محل خدمت و زندگی کارکنان در دستور کار است و پیگیری‌های خوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.