تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 6:46
کد خبر : 13251

دوره های آموزشی مهارت های خاص فولادسازی محقق شود

دوره های آموزشی مهارت های خاص فولادسازی محقق شود
- معاون استاندار کرمان گفت:همکاری میدکو با صنایع کوچک و مرکز آموزشی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت‌های خاص و دانشگاه‌های منطقه جهت ایجادرشته‌های با نیاز فولادسازی مورد تاکید است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، امیر حسن زاده صبح یکشنبه در بازدید از معدن جلال‌آباد، کارخانه کنسانتره، گندله، تولید کُک و شمش فولادی شهرستان زرند، ضرورت توسعه اشتغال مبتنی بر ظرفیت‌های خدادادی در استان کرمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: توجه به سیاست مهارت‌آموزی در استان و استفاده از کالاهای ساخت داخل استان نیز ضروری است.

معاون اقتصادی استاندار کرمان، فعالیت‌های معدنی را از صنایع پیشران ذکر کرد و ادامه داد: یکی از راهبردهای اقتصادی استان را می‌توان اکتشافات معدنی دانست زیرا شمال و جنوب استان کرمان میلیاردها تن ذخیره معدنی دارند که بخش زیادی از آنها هم اکتشاف نشده‌اند.

حسن زاده عنوان کرد: توسعه ارتباط صنایع بزرگ و کوچک و توسعه آموزش‌های مرتبط به منظور پرورش نیروهای متخصص و مورد نیاز در حوزه‌های مختلف معدنی و صنعتی؛ از راهبردهای استان کرمان است و باید برای بحث بازار واحدهای کوچک و تحقیق محور واحدهای تولیدی فکری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.