تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 6:21
کد خبر : 14769

حمایت نیروی دریایی در حوزه‌های قرآنی بالا است

حمایت نیروی دریایی در حوزه‌های قرآنی بالا است
- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حمایت نیروی دریایی در حوزه‌های قرآنی بالا است و فضا برای همه‌ گروه ها فراهم هست.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، دریادار شهرام ایرانی، شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین تجلیل از منتخبین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پاپور و وظیفه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت نیروی دریایی در حوزه‌های قرآنی بالا است و فضا برای همه‌ی گروه ها فراهم هست و امیدوارم ظرفیت حفظ قرآن برای سربازان وظیفه فراهم شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور تعداد زیادی از نیروهای جدید در این دوره ها نوید بخش است و خدا را شاکر هستیم که تلاش ها به نتیجه رسیده اما کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد.

وی کیفیت این مسابقات را بالا برشمرد و اظهار امیدواری کرد: تا سال آینده تعداد شرکت کنندگان افزایش بیشتری داشته باشد.

ایرانی، تسلط بر قرآن را نقطه طلایی در زندگی افراد خواند و متذکر شد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها جدای از مسابقه، تسلط بر قرآن و مفاهیم قرآنی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانی تاکید کرد: حافظان قرآن به سمت خانواده قرآنی حرکت کنند تا در دوره های بعد شاهد حضور خانواده های قرآنی باشیم.

ایجاد نهضت قرآنی در نیروی دریایی

در این مراسم حجت الاسلام احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز اظهار کرد: امروز نیروی دریایی از فرماندهی برخوردار است که روح و تفکر بزرگ قرآنی دارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امیر ایرانی، نهضت قرآنی در نیروی دریایی ایجاد کرده است افزود: طرح های انجام شده در این نیرو برای سایر نیروهای مسلح نیز الگو خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.