تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 6:42
کد خبر : 12640

حمایت حقوقی و قضایی از رسانه های مطالبه گر در کرمان

حمایت حقوقی و قضایی از رسانه های مطالبه گر در کرمان
معاون اجتماعی دادگستری کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان متعهد است در چارچوب قانون از اصحاب رسانه مطالبه گر حمایت حقوقی و قضایی کند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سیدمهدی قویدل ظهر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه جنوب استان با مسئولان قضائی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد، با اشاره به استقبال دستگاه قضائی از نقد سازنده گفت: دستگاه قضائی استان از انتقادات سازنده اصحاب رسانه و تمام نخبگان جامعه استقبال می‌کند.

وی افزود: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان حاکمیت و قوای سه گانه کشور، ضمن استقبال از انتقادات سازنده و همچنین همکاری و همگرایی با اصحاب رسانه، حمایت ازخبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان مطالبه گر در استان کرمان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ضمن تقدیر از فضای رسانه‌ای حاکم بر استان کرمان، افزود: خوشبختانه در استان کرمان، همراهی بسیار خوبی بین دستگاه قضائی و اصحاب رسانه وجود دارد و این امر باعث شده است مسیر پاسخ به شبهات و افشاسازی نقشه‌های دشمن به خوبی شکل گیرد.

قویدل با اشاره به افزایش جرایم و آسیب‌های جدید در سطح جامعه اضافه کرد: دستگاه قضائی به تنهایی قادر به مبارزه با این تهاجمات و جرایم نیست لذا باید با همکاری یکدیگر اقدامات پیشگیرانه ای در این رابطه داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.