تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 6:46
کد خبر : 12174

توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان

توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند، آغاز شد که ارزش هر بسته بین پنج تا ۶ میلیون ریال است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار محمدعلی نظری در حاشیه رزمایش کمک مومنانه نوشت افزار در کرمان با اشاره به توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان
افزود: بسته‌های نوشت افزار شامل اقلامی نظیر کیف و کوله پشتی مدرسه، جامدادی، مداد رنگی و دفتر است که از طریق نواحی مقاومت بسیج برای افراد کم برخوردار ارسال می‌شود.

وی گفت: نوشت‌افزار بین دانش‌آموزانی توزیع می‌شود که از قبل شناسایی شده بودند، ارزش هر بسته بین پنج تا ۶ میلیون ریال است.

وی با اشاره به تقارن ایام دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: بسته‌ها و کمک‌های مومنانه نیز بین خانواده‌های دانش آموزانی که مشکلات معیشتی دارند، توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: نذر تدریس برای دانش آموزانی که مشکل و یا عقب ماندگی تحصیلی دارند نیز به صورت رایگان در تابستان اجرا شد که این نذر را در ایام آغاز به کار مدارس به کمک بسیج دانشجویی، اساتید، دانش آموزان و فرهنگیان ادامه می‌یابد.

وی افزود: برای تحصیل بهتر دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳، با سایر دستگاه‌های خدمات رسان مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و غیره اقداماتی در دستور کار قرار دارد که در آینده انجام خواهد شد.

سردار نظری خاطرنشان کرد: بسته‌های نوشت افزار توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ع)، خیرین، شرکت‌ها، صنایع و معادن تهیه شده است که بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.