تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 7:36
کد خبر : 11147

تمدید ماموریت کارگروه ویژه برای ارائه راهکارهای ارتقای خدمات شبکه

تمدید ماموریت کارگروه ویژه برای ارائه راهکارهای ارتقای خدمات شبکه
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی، ضمن اخذ نظرات تکمیلی متخصصان جهت حل مسائل فنی، به بررسی کیفی شبکه ادامه داده و هم‌زمان راهکارهای عملیاتی رفع مشکلات را طراحی و تدوین کرده و اجرای این اصلاحات هم از سوی مسئولان دستگاه‌ها آغاز شود.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، در جلسه بعد از ظهر سه‌شنبه شورای‌ عالی فضای مجازی که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه که در جلسه قبلی این شورا و بنا به دستور رئیس جمهور، تشکیل شده بود، گزارش فعالیت‌های خود در یک ماه گذشته را ارائه کرد.

در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد. در این گزارش همچنین برخی راهکارها برای رفع این مشکلات ارائه شده بود.

با دستور رئیس شورای‌عالی فضای مجازی، مقرر شد این کارگروه تا جلسه بعدی شورا به فعالیت خود ادامه داده و ضمن اخذ نظرات تکمیلی متخصصین جهت حل مسائل فنی، به بررسی موضوع ادامه داده و به‌صورت هم‌زمان راهکارهای عملیاتی رفع مشکلات احصا شده را طراحی و تدوین کرده و اجرای این اصلاحات نیز از سوی مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط آغاز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.