تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 6:47
کد خبر : 13343

تفویض اختیارات رییس قوه قضایی به استان کرمان

تفویض اختیارات رییس قوه قضایی به استان کرمان
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت:برای تسریع امور و گره گشایی مشکلات، از امروزهر اختیاری که دارم که می‌تواند در استان کرمان رفع مشکل کند به رئیس دادگستری کرمان تفویض می کنم.

به گزارش نسیم صبا: ، رییس قوه قضاییه درنشست با کارآفرینان و صنعتگران استان کرمان با اشاره به نقش فعالان اقتصادی در کشور گفت : اگر اهمیت این نقش را درست نشناسیم به اندازه کافی نمی توانیم حمایت کنیم و برداشت من این است که ما نمی‌دانیم در این شرایط نقش بنگاه‌های اقتصادی چقدر مهم و حیاتی است که اگر اهمیت این نقش را می‌دانستیم در قوانین و بر خوردها متفاوت بودیم و سوال این است که چه کسی باید این نقش را تبیین کند.

وی افزود: سئوال دیگراینکه : این استان با این ظرفیت‌ها و تنوع اقلیم و رتبه های بالای و وجود چندین نفر در مسئولان عالی کشور از رییس جمهور تا معاون وزیر، واقعا چرا نتوانسته اند برخی مشکلات را حل کنند، چرا این ارتباط و تعامل برقرار نشده ،پس باید مشکلات را ابتدا درک و تبیین کنیم و این نیاز به کمک خود فعالان و همه نهادها است.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود:یکی دیگر از مشکلات مسئله عرضه توسط تولید کننده است که بدلیل برخی قوانین و سازوکارها است.

وی گفت :معاونتهای حقوقی وواحدهای حقوقی باید فعال باشند مسائل و مشکلات حقوقی را بررسی تبیین و پیگیری کنند.

وی افزود: امروز نیاز است به یکدیگر کمک کنیم و من امروز هر اختیاری که دارم که می‌تواند در این استان حل مشکل کند همین الان به آقای حجت الاسلام حمیدی تفویض میکنم، هر مقداری هم که شما بتوانید مشکلات را با صلح وساز حل کنید ما استقبال و همراهی می‌کنیم ،گاهی کسی که زمین می‌خورد به دلیل شرایط و یا تخلف قابل جبران نباید اورا از حیض انتفاع ساقط کنیم بلکه اجازه بدهیم کار کند و جبران کند.

آقای فداکار استاندار کرمان هم در این نشست گفت: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد هم در حوزه معدن ، صنعت ، کشاورزی وهم در حوزه‌های گردشگری اما توسعه استان توسعه نامتوازنی است که باید تلاش شود توسعه در همه بخشها فراگیر شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.