تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 7:21
کد خبر : 15861

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر کرمان
شرکت گاز استان کرمان به‌منظور توسعه پژوهش و فن‌آوری در سطح استان و افزایش تعاملات بین این دو نهاد، تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری را با دانشگاه شهید باهنر کرمان منعقد کرده است.

به گزارش نسیم صبا، محمدرضا سلیمانی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در تشریح این خبر گفت: تفاهم‌نامه فوق با هدف توسعه تعامل میان صنعت و دانشگاه و توسعه فن‌آوری در حوزه صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار مانند رفع ناترازی گاز و ایجاد فرصت برای صنایع بزرگ استان ایجاد شده است.
وی افزود: علاوه بر طراحی پروژه‌های مشترک، تبادل دانش، برگزاری رویدادهای فناورانه، گردهمایی و هم اندیشی های هدفمند مشترک و انجام دوره‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.
به گفته سلیمانی در چارچوب این تفاهم‌نامه حمایت شرکت گاز استان کرمان از پایان نامه های دانشجویی دکتری و ارشد و ایجاد بسترهای مناسب برای فرصت های مطالعاتی دانشجویان پسا دکتری و اساتید نیز انجام می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: بسترهای همکاری مشترک همچون استفاده از آزمایشگاه-های مجهز دانشگاه شهید باهنر و پروژه های پژوهشی مورد نیاز شرکت در قالب اولویت های پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تأیید، اجرایی می شود.
وی بیان کرد: شرکت گاز استان کرمان در پی ارتقای سطح دانش و فن‌آوری خود با تمرکز بر بهبود کیفیت و افزایش توانایی در حفظ روابط صنعتی با دانشگاه ها، به دنبال شناسایی و سپس پیاده‌سازی نوآوری‌های پیشرفته است و این همکاری در قالب، تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر به‌عنوان یک تلاش مستمر برای بهبود تعاملات لازم برای پیشرفت صنعت گاز کشور را فراهم آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.