تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 8:34
کد خبر : 4139

تردد در مرزها روان است/ حل مشکل اتباع خارجی/ ثبت ۴.۵ میلیون تردد

تردد در مرزها روان است/ حل مشکل اتباع خارجی/ ثبت ۴.۵ میلیون تردد
وزیر کشور با بیان اینکه تردد در همه مرزهای شش‌گانه به کشور عراق روان است، گفت: مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد ورود به کشور عراق را داشتند، حل شد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران افزود: هم‌اکنون تردد در همه مرزهای مشترک با کشور عراق روان است و زوار به‌راحتی می‌توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی در ادامه گفت: هیچ مشکلی در پایانه‌های مرزی به کشور عراق نداریم و هر کسی می‌خواهد به عتبات عالیات برود می‌تواند از مرز تعیین‌شده وارد کشور عراق شود.

وحیدی بیان کرد: تاکنون افزون بر سه میلیون خروجی و یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ورودی در مرزهای شش‌گانه با کشور عراق به ثبت رسیده و درمجموع بیش از چهار و نیم میلیون تردد از مرزهای کشور با عراق ثبت‌شده است.

وزیر کشور ادامه داد: مواکب بسیار خوب به زوار خدمات رسانی می‌کنند و خدمات و پذیرایی در مرزها بسیار خوب است و مواکب با تمامی ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی گفت: تردد در تمامی مرزهای روان و سهل است و برای عزیزانی که می‌توانند به عتبات عالیات مشرف شوند فرصت بسیار مناسبی است.

وحیدی در خصوص مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد ورود به کشور عراق را داشتند هم گفت: مشکل این اتباع با هماهنگی مرزبانی و دولت عراق حل‌شده و می‌توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.