تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 7:19
کد خبر : 14001

تجاری سازی ۷درصد از مدارس استان کرمان در دستور کار است

تجاری سازی ۷درصد از مدارس استان کرمان در دستور کار است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با موافقت اداره‌کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج شهرداری، حدود ۷ درصد از فضاهای آموزشی استان به فضای تجاری تبدیل می شود.

به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره وجود بیش از ۵ هزار متر فضای تجاری در مدارس استان بیان کرد: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظرگرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار ضرورتی انکارناپذیر ناپذیر است.

وی با بیان اینکه یکی از هدفگذاری‌های ما برای مدارس خودکفایی آنان است، گفت: برای این منظور قرار است با موافقت اداره‌کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج شهرداری، حدود ۷ درصد از فضاهای آموزشی استان به فضای تجاری تبدیل شود.

رضایی با اشاره به عملیات ساخت ۲۸ فضای تجاری در بلوار جمهوری اسلامی کرمان گفت: این فضاهای تجاری ماهیانه حدود یک‌میلیارد تومان برای آموزش و پرورش درآمد پایدار ایجاد خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه این تصمیم در کل استان اجرا خواهد شد و به مدارس سراسر استان تسری می‌یابد، خاطرنشان کرد: به طور دقیق‌تر در قالب این طرح از فضاهای دارای مرغوبیت مدارس، مکانی به عنوان فضای تجاری در نظر گرفته می‌شود که درآمد حاصل از آن برای رفع نیازهای مدارس هزینه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.