تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 6:42
کد خبر : 12746

تاکید امیرعبداللهیان برهمفکری بین وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی

تاکید امیرعبداللهیان برهمفکری بین وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نمایندگان دامغان و ملکان بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سید علی موسوی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

طرفین در این دیدار که در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید، در زمینه مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر نمودند.

موسوی از وزیر امور خارجه و دستاوردهای ایشان در حوزه روابط خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد و بر لزوم گسترش همکاری‌های فرهنگی با کشورهای حوزه قفقاز تاکید کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر، اظهار داشت، وزارت امور خارجه در چارچوب وظایف ذاتی خود و در راستای سیاست همسایگی دولت سیزدهم، توسعه همه جانبه روابط با همسایگان ازجمله کشورهای حوزه قفقاز را در دستور کار خود دارد.

همچنین علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد. طرفین در این دیدار که در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید، در زمینه مسائل مختلفی بحث و گفتگو کردند.

علیزاده برمی به برخی از مسائل مربوط به حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر با وزارت امور خارجه شد.

امیرعبداللهیان از نقطه نظرات نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.