تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 5:50
کد خبر : 11640

بیش از یک هزار نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از نعمت آب بهره‌ند شدند

بیش از یک هزار نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از نعمت آب بهره‌ند شدند
همزمان با دومین روز از هفته دولت مجتمع آبرسانی به روستاهای محطوط آباد و حسین آباد فیروزی شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان به بهره برداری رسید تا یک هزار نفر از مردم این منطقه از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا فرماندار عنبرآباد روز جمعه در آیین افتتاح این مجتمع آبرسانی گفت: به دلیل کاهش منابع آب های زیرزمینی در نتیجه خشکسالی های اخیر، چاه آب شرب روستای محطوط آباد به طور کامل قطع شده بود.

یزدان افشاری‌پور افزود: با توجه به اهمیت موضوع، حفر چاه آب در این روستا بطور ویژه در دستور کار قرار گرفت و انجام شد تا مردم از آب شرب بهره مند شوند.

وی با تشکر از تلاش های جهادی مدیر و کارکنان آبفا عنبرآباد اضافه کرد: حفر، تجهیز و لوله گذاری به طول سه هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از جمله اقدامات جهادی دولت مردمی آیت الله رئیسی در عنبرآباد بود.

۶۷ طرح در عنبرآباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

افشاری پور ادامه داد: ۶۷ طرح با اعتباری بیش از سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۵۹۳ نفر در هفته دولت در عنبرآباد افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

وی اضافه کرد: این ۶۷ پروژه در حوزه های مختلف برق، راه، مخابرات، گاز رسانی به صنایع ،توسعه شهری تأمین آب شرب روستایی و عشایری، اجرای طرح های هادی و فضاهای آموزشی است.

علاوه بر فرماندار، امام جمعه عنبرآباد، معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر آبفا و جمعی دیگر از مسئولین در جریان افتتاح مجتمع آب رسانی به روستاهای محطوط آباد و حسین آباد فیروزی این شهرستان حضور داشتند.

بیش از یک هزار نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از نعمت آب بهره‌ند شدند

۲۱ واحد مسکن مددجویان بهزیستی عنبرآباد افتتاح شد

امروز همچنین با حضور مسئولین ۲۱ واحد مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان عنبرآباد امروز مورد بهره برداری قرار گرفت که ۶ واحد آن شهری و ۱۵ واحد آن روستایی است.

فرماندار شهرستان عنبرآباد در این مورد گفت: ۱۷ میلیارد ریال به صورت کمک های بلاعوض در اختیار این خانواده ها قرار گرفته و مابقی نیز تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن بوده که به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

افشاری‌پور اضافه کرد: در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این واحد ها صرف شده است.

تهیه و تنظیم : رضا محکم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.