تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 6:12
کد خبر : 14874

بیش از۲ هزار نفر از مردم قم با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

بیش از۲ هزار نفر از مردم قم با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: همزمان با سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی، ۲ هزار نفر از مردم این استان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدحسن ذاکر رئوف روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: به‌خاطر حجم بالای تقاضای مردم ولایت مدار قم، فرایند انتخاب افراد جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب از طریق قرعه‌کشی انجام خواهد گرفت.

ذاکر رئوف خاطرنشان کرد: سال گذشته به‌خاطر نگرانی از وضعیت بهداشتی حاکم بر کشور حدود ۷۰۰ نفر با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده بودند که امسال این تعداد نزدیک به سه برابر خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه بصیرت، خاطرنشان کرد: با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی به غزه، اقدامات و برنامه‌های دهه بصیرت با پیوست تبیین جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود.

«روزنامه اطلاعات در ۱۷ دی‌ماه ۱۳۵۶ مقاله‌ای را تحت عنوان «ایران و استعمار سرخ و سیاه» به امضای «احمد رشیدی مطلق» به چاپ رساند و در این مقاله به امام خمینی(ره) توهین کرد.

قیام روز ۱۹دی مردم قم، تظاهرات اعتراضی نسبت به چاپ این مقاله بود و این قیام نقش بسزایی در سرنوشت انقلاب اسلامی ایران داشت که از آن به عنوان جرقه انقلاب و سرآغاز بیداری ملت ایران یاد می‌شود و پس از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بار دیگر قم را به عنوان مرکز مبارزه علیه رژیم پهلوی معرفی کرد و سرانجام موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و سرنگونی نظام پهلوی و پایان سلطنت در ایران شد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.