تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 6:27
کد خبر : 12882

بهسازی آرامستان «باغ‌ رضوان» کرمان پایان یافت

بهسازی آرامستان «باغ‌ رضوان» کرمان پایان یافت
سالن انتظار، سکوی نماز و غسالخانه آرامستان «باغ‌رضوان» شهر کرمان که بهسازی آنها به پایان رسیده امروز (یکشنبه) طی ششمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نسیم صبا: شهردار کرمان در آیین بهره‌برداری از آرامستان باغ رضوان که در قالب ششمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری انجام گرفت، توضیح داد: با همت پرسنل در حوزه خدمات‌شهری شهرداری کرمان و سازمان مدیریت آرامستان‌ها، سه سالن تغسیل مجموعه «باغ رضوان» بازسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

سعید شعرباف از ساخت یک سالن انتظار برای همراهان متوفی نیز خبر داد و گفت: ساخت یک سکوی نماز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، از دیگر مواردی است که طی بهسازی این مکان با هدف کمک به افرادی که در بدترین شرایط روحی به این مکان می‌آیند، انجام شده است.

وی در عین حال بیان کرد: البته غسالخانه آرامستان بهشت کریمان نیز در حال ساخت است که تا زمان ساخت، با حفظ شرایط زیست‌محیطی تغسیل در آرامستان باغ رضوان انجام خواهد گرفت.

شهردار کرمان، از اجرای طرح‌هایی برای توسعه فضای سبز و فضای پارک در محدوده این آرامستان نیز سخن گفت و افزود: مزار شهید باقدرت که از شهدای شاخص پیش از انقلاب شهر کرمان است نیز بازسازی خواهد شد.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز با قدردانی از پرسنل حوزه خدمات‌شهری شهرداری برای احیای مجموعه باغ ‌رضوان، افزود: یک سالن بسیار خوب انتظار، در شان مردم کرمان، در این مکان احداث شد و در کنار بازسازی سرویس‌های بهداشتی، احداث و توسعه سکوی نماز به ظرفیت ۵۰۰ نفر، اجرای سه سالن تغسیل، با ظرفیت ۱۲ نفر، از اقداماتی است که همکاران حوزه خدمات‌شهری و سازمان مدیریت آرامستان‌های شهر کرمان برای راحتی مردم انجام داده‌اند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.