تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 7:51
کد خبر : 15979

بهانه‌های رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان «ناصر» نخ‌نما و فریبکارانه است

بهانه‌های رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان «ناصر» نخ‌نما و فریبکارانه است
سخنگوی وزارت امور خارجه رویکرد ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم به شکست دانست و بهانه‌های این رژیم در حمله به بیمارستان ناصر در خان یونس را فریبکارانه، نخ نما و پوچ خواند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا ناصر کنعانی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس در مورد توجیهات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان «ناصر» در خان یونس تصریح کرد: این اولین بار نیست که نظامیان رژیم جنایتکار اسرائیل با هدف حمله به غیرنظامیان و تکمیل پروژه خود در ‌نسل کشی مردم فلسطین، بهانه‌های نخ‌نما و پوچ را دستمایه تجاوز به مراکز درمانی در ‌غزه می‌کنند.

وی افزود: هنوز افکار عمومی جهان فضاحت به جای مانده از ادعاهای دروغین مقامات صهیونیست در مورد ‌بیمارستان شفا را فراموش نکرده‌اند که صهیونیست‌ها این بار با همان توجیهات فریبکارانه، به ‌بیمارستان ناصر در ‌خان یونس حمله کرده‌اند.

کنعانی ادامه داد: این رویکرد ضدانسانی رژیم جنایت پیشه اسرائیل محکوم به شکست است و زنجیره فضاحت و رسوایی آن و حامیانش همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۱۳۵ روز از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شمار شهدای این منطقه از آغاز جنایات رژیم اشغالگر در ۷ اکتبر(۱۵ مهر) تاکنون، به ۲۸ هزار و ۸۵۸ نفر و تعداد زخمی ها نیز به ۶۸ هزار و۶۷۷ نفر رسیده و در حالی که تلاش های میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می کنند و ملت مظلوم فلسطین در آتش زیاده خواهی صهیونیست ها محاصره شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.