تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 8:48
کد خبر : 10970

برگزاری ۹۸ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان کرمان

برگزاری ۹۸ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان کرمان
در راستای تکریم مراجعین و پاسخگویی به درخواست‌های مردم، تعداد 98 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان کرمان در سه ماهه نخست سال جاری برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا : منوچهر فلاح؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در خصوص این خبر گفت: دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان به این شرکت شده و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از امور مهمی است که به صورت جدی در دستور کار این شرکت قرار دارد.
به گفته وی در فاصله زمانی یاد شده تاکنون، حداقل تعداد ۵۴ مورد ملاقات حضوری و ۴۴ مورد ملاقات غیرحضوری در مرکز سامد استانداری انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات ها نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران و پیمانکاران صورت پذیرفته است.
فلاح مهمترین فضیلت دیدارهای چهره به چهره را شناخت بیشتر نیازها و مطالبات مراجعین و رفع مشکلات آنان در سریع ترین زمان ممکن دانست.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص داده شده و تمامی مشترکین و متقاضیان می‌توانند به‌صورت حضوری مشکلات خود را با مسئولین شرکت بی واسطه مطرح کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.