تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 6:44
کد خبر : 13406

برگزاری بیش از ۳۲ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمان

برگزاری بیش از ۳۲ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری 32هزار و 424 نفر ساعت آموزش جهت مدیران و کارکنان این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی در تشریح این خبر افزود: ۹۳ درصد از کارکنان شرکت گاز استان کرمان در این بازه زمانی آموزش دیده اند که از ۳۲ هزار و ۴۲۴ نفر ساعت آموزش ذکر شده، ۵ هزار و ۴۵۵ نفر ساعت آموزش مربوط به مدیران و ۲۶ هزار و ۹۶۹ نفر ساعت مربوط به کارکنان است.
وی اساس توسعه و بالندگی سازمان را بهسازی نیروی انسانی دانست و گفت: این مهم از طریق آموزش‌های ضمن خدمت حاصل می شود، به طوریکه با انطباق هرچه بیشتر دانش و مهارت کارکنان با نیازهای سازمان و پیشرفت‌های علمی درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می‌رود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: جهت دست‌یابی به این امر سعی شده در گاز استان کرمان با ایجاد فرصت‌های آموزشی مناسب و پیاده‌سازی یک نظام آموزشی کارآمد به عنوان یکی از کارکردهای مهم مدیریت منابع انسانی، توانایی‌های بالقوه افراد به فعل درآمده و استعدادهای آنان شکوفا شود.
سلیمانی در ادامه گفت: از دوره های مهم برگزار شده در این بازه زمانی می توان به دوره آموزشی شناخت تجهیزات، کالیبراسیون و بازرسی سیستم های اندازه گیری برای واحدهای اندازه گیری شرکت های گاز استانی، همایش مسئولین بودجه شرکت های گاز استانی با بررسی موضوعات و گزارشات بودجه ای با تمرکز بر همخوانی ردیف های بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با ردیف سرفصل ها و ردیف های بودجه شرکت ملی گاز ایران، برگزاری سه دوره استعداد یابی فرزندان کارکنانبرای مشخص شدن رشته تحصیلی و مشاغل آینده و… اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.