تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 6:40
کد خبر : 12954

با گذشت ۶ ماه نخست از سال جاری صورت پذیرفت؛ بیش از ۱۷ هزار مشترک جدید گاز در استان کرمان جذب شد

با گذشت ۶ ماه نخست از سال جاری صورت پذیرفت؛ بیش از ۱۷ هزار مشترک جدید گاز در استان کرمان جذب شد
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: به‌منظور توسعه گازرسانی در نیمه نخست امسال، ۱۷هزار و ۴۴۳ اشتراک به مشترکین گاز استان افزوده شده است.

به گزارش نسیم صبا، محمدرضا سلیمانی در تشریح خبر فوق افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده و به‌منظور توسعه گازرسانی در نیمه نخست امسال، ۱۷ هزار و ۴۴۳ اشتراک به مشترکین گاز استان افزوده شده که برای تحقق این مهم، ۱۱۸۹ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز اجرا و بیش از ۱۹ هزار انشعاب در بخش شهری و روستایی نصب شده است.
وی بیان کرد: با جذب اشتراک های جدید، تعداد مشترکین شرکت گاز استان کرمان تاکنون به بیش از ۷۸۶ هزار و ۶۱۴ مشترک رسیده است.
به گفته سلیمانی جذب اشتراک در شرکت گاز استان کرمان در بازه زمانی مشابه نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد نموده و در حال حاضر ۹۹ درصد خانوارهای شهری و ۶۳ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارایه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان کرمان جزو مهمترین اولویت‌هاست و در زمان باقی مانده از سال جاری نیز با همت و تلاش بیشتر خدمت‌رسانی خود را به مردم استان ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.