تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 5:09
کد خبر : 10626

بازدید از پروژه آب‌رسانی به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور

بازدید از پروژه آب‌رسانی به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور
.رئیس جمهور در دمای بالای 40 درجه کویر رفسنجان، در بخشی از مسیر پروژه آب‌رسانی به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌هایی از این طرح، با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات اجرای این پروژه مطلع شد.

به گزارش نسیم صبا:دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر یک‌روزه به استان کرمان، ظهرمروز جمعه در گرمای بالای ۴۰ درجه کویر رفسنجان، در بخشی از محل اجرای پروژه آب‌رسانی اضطراری به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج‌فارس به صنایع جنوب شرق کشور حضور یافت و با توضیحات دست‌اندرکاران از جرئیات اجرای این پروژه اطلاع یافت.
طرح انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان به میزان ۳۰ میلیون مترمکعب در سال، با پیش‌بینی اعتبار بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان آغاز شده و تاکنون ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری ۲ هزار میلیمتر، ۲۱ کیلومتر لوله‌گذاری ۱۸۰۰ میلیمتر و ۲۷ کیلومتر لوله‌گذاری ۱۰۰۰ میلیمتری از این پروژه برابر با ۴۵.۵ درصد از پروژه اجرا شده است.
به گفته دست‌اندرکاران پروژه با وجود سختی کار و مسیر اجرا،‌ این طرح با سرعت خوبی در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.