تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 7:31
کد خبر : 13977

امسال ۳۰ درصد به دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه می‌شود

امسال ۳۰ درصد به دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه می‌شود
شهردار کرمان گفت: در سال جاری ۳۰ درصد به وضعیت موجود دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سعید شعرباف صبح شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان کرد: ۱۳ دوربین پایش تصویری در گلزار شهدای کرمان در حال نصب است.

وی افزود: همچنین ۷ دوربین پایش تصویری در شهر کرمان به روزرسانی شده که یک مورد آن در هفت باغ علوی است، به علاوه ۳ دوربین دیگر در هفت باغ علوی نصب خواهد شد.

شعرباف یادآور شد: در مجموع ۴۰ سامانه پلاک‌خوان خودرو در حال فعالیت و ۳۵ سامانه نظارتی نیز تاکنون تحویل شده است.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ایجاد دو گرمخانه در شهر کرمان خبر داد و گفت: بهزیستی استان یک مکان در نزدیکی گاراژ زرندی در اختیار شهرداری قرار داده است که به بانوان اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک مکان موقت در کنار شهربازی برای آقایان در نظر گرفته شده است، افزود: در ابتدای خیابان سیدی نیز گرمخانه دائمی ایجاد خواهیم کرد و فضای ۲۵۰ نفری هم در بوستان قائم برای زمان‌های اضطراری در نظر گرفته شده است.

شعرباف در پایان ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۲ کارگاه ضایعاتی در کرمان پلمب شده است، خاطرنشان کرد: امکان تجمیع کارگاه‌های ضایعاتی در سایت وجود دارد بطوریکه اکنون ۱۵ کارگاه قابل واگذاری است اما با مشکل برق و آب مواجه هستیم.

سردار علی روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه به تشریح طرح امنیت محله‌محور پرداخت و در ادامه گفت: تعداد دوربین‌های پایش تصویری در کرمان افزایش یافته اما در برخی نقاط باید دوربین نصب شود.

وی در ادامه درباره ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی شهر کرمان اظهار کرد: تعداد کارگاه‌های ضایعاتی از ۹۰۰ مورد به حدود ۴۰۰ مورد رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.