تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 6:34
کد خبر : 13570

امروزآخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است

امروزآخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: روز جمعه (۱۹ آبان ماه) ۶۶ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری‌های مراکز استان و ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی بیان کرد: در مجموع و با گذشت ۶ روز از ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۲۸۷ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند که بر اساس آمار ۶۱ درصد از این داوطلبان سابقه حضور و داوطلبی در انتخابات قبلی را دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ۳۹ درصد برای نخستین بار است که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می‌کنند و ۵۴ نفر از مجموع داوطلبان عضو مجلس خبرگان رهبری هستند و سابقه ایثارگری دارند.

اسلامی ادامه داد: فردا روز پایانی است و داوطلبان فرصت دارند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های مراکز استان با داشتن اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، دو قطعه عکس و تکمیل پرسشنامه و اصل مدرک تحصیلی سطح ۴ حوزه ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون، این مدت تمدید نخواهد شد و امیدواریم که داوطلبان مدیریت زمان کنند، چرا که امروز روز پایانی است و ما پذیرای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.