تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 7:38
کد خبر : 11677

افتتاح پروژه گازرسانی به ۷۰ صنعت و ۱۰۶ روستا همزمان با هفته دولت

افتتاح پروژه گازرسانی به ۷۰ صنعت و ۱۰۶ روستا همزمان با هفته دولت
سرپرست شرکت گاز استان کرمان از افتتاح و بهره برداری 22 پروژه گازرسانی با اعتباری قریب به هزار و 890 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی؛ سرپرست شرکت گاز استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: با افتتاح و بهره برداری پروژه های مذکور ۷۰ واحد صنعتی و ۱۰۶ روستا با قریب به ۱۱ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
وی در تشریح این خبر افزود: با گازدار شدن واحدهای صنعتی فوق مجموع واحدهای صنعتی بهره مند در استان کرمان به ۱۵۹۷ واحد می رسد.
به گفته سلیمانی در حال حاضر ۶۰ درصد از خانوارهای روستایی استان تحت پوشش شبکه گاز هستند و با افتتاح پروژه های جدید درصد بهره مندی آنها به ۶۳% ارتقا پیدا می کند.
سرپرست شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: هم اکنون در حال اجرای شبکه در ۸۰۴ روستا و انتخاب پیمانکار برای گازرسانی به قریب به ۱۰۰ روستا هستیم و با این حساب، با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲ هزار و ۷۰۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
وی ادامه داد: حجم کار شده ی خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز برای انجام پروژه های مذکور برابر با هزار و ۷۳۷ کیلومتر است که به تفکیک شامل ۵۹ کیلومتر خط تغذیه و هزار و ۶۷۸ کیلومتر شبکه می باشد.
سلیمانی با اشاره به اینکه هدف شرکت گاز استان کرمان بهره مندی حداکثری مردم شریف دیار کریمان از نعمت خدادادی گازاست، گفت: با تمام توان در این راه تلاش خواهیم کرد و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مجموعا ۳ شهر و بیش از ۳۰۰ روستا مورد بهره برداری قرار گیرند.

تهیه وتنظیم:رضامحکم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.