تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 6:53
کد خبر : 15221

اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات امانتداری و صیانت از رای مردم است

اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات امانتداری و صیانت از رای مردم است
فرماندار کرمان از تشکیل به هنگام جلسات کمیته ها قدردانی نموده و افزود: اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات امانتداری و صیانت از رای مردم و همچنین بی طرفی کامل با رعایت کامل قانون در روند برگزاری انتخابات است.

به گزارش نسیم صبا:جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان به ریاست علی بابایی فرماندار و مسئولین کمیته های ستاد مذکور برگزار گردید.بابایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از زائران وعاشقان شهید سلیمانی بر لزوم تسریع در امور مربوط به برگزاری انتخابات ، طبق برنامه ی زمانبندی وزارت کشور تاکید نمود.
فرماندار کرمان از تشکیل به هنگام جلسات کمیته ها قدردانی نموده و افزود: اصل مهم در اجرا و برگزاری انتخابات امانتداری و صیانت از رای مردم و همچنین بی طرفی کامل با رعایت کامل قانون در روند برگزاری انتخابات است. مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان در تمام سطوح از هرگونه جانبداری از افراد و گروههای خاص جداً پرهیز نمایند.
وی تصریح کرد:باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات و تسلط کامل بر قوانین از سوی مجریان انتخابات ضروری است.ودر این راستا لازم است آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بازخوانی قوانین انتخابات مدنظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد:مهمترین وظیفه ی ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور تمام اقشار و گروههای مردم با هرسلیقه و دیدگاه می باشد.با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات ،شعب برگزاری انتخابات به لحاظ امکانات زیرساختی لازم بررسی گردیده و نقاط ضعف احتمالی نیز برطرف خواهد گردید.
فرماندار کرمان اذعان داشت:مجریان برگزاری انتخابات باید افرادی با تجربه،امین و از اقشار مختلف مردم انتخاب گردند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با کمترین حواشی احتمالی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.