تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 6:00
کد خبر : 14067

اختتامیه جشنواره رسانه‌ و شهر «مردم‌آباد» در کرمان برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره رسانه‌ و شهر «مردم‌آباد» در کرمان برگزار می‌شود
شهردار کرمان گفت: آیین اختتامیه جشنواره رسانه ‌و شهر «مردم‌آباد»، بیست‌ونهم آذرماه در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم صبا:سعید شعرباف در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش پُراهمیت رسانه در توسعه شهری، ترویج فرهنگ مطالبه‌گری و ارتقای فرهنگ شهروندی، هدف شهرداری کرمان از برگزاری این جشنواره را تشویق خبرنگاران و جامعۀ مطبوعاتی شهر و استان کرمان برای پرداختن بیشتر به موضوعات شهری دانست.

وی، از مشارکت قابل توجه نشریات مکتوب و برخط شهر کرمان در جشنواره رسانه و شهر «مردم‌آباد» خبر داد و افزود: با توجه به گسترۀ استانی این جشنواره، آثاری از چند شهر دیگر استان نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال، و مورد ارزیابی هیأت داوران قرار گرفت.

شهردار کرمان، به حضور یکی از روزنامه‌نگاران مطرح کشور در جمع هیأت داوران این جشنواره اشاره کرد و گفت: ملاک همکاران ما در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، در انتخاب داوران، تنها سابقه و اعتبار حرفه‌ای آنها بوده تا سلامت و اعتبار جشنواره تضمین شود.

شعرباف، از برگزاری یک کارگاه تخصصی «چندرسانه‌ای» توسط یکی از استادان کشوری این حوزه، همزمان با روز اختتامیه خبر داد و افزود: شرکت در این کارگاه تخصصی برای تمام خبرنگارانی که مایل به شرکت در آن باشند، به‌شرط ثبت‌نام، آزاد است.

وی، با بیان اینکه هیأت داوران، آثار را ارزیابی و برگزیدگان جشنواره را به دبیرخانه معرفی کرده است، تأکید کرد: دلیل برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه و شهر «مردم‌آباد» در تاریخ بیست‌ونهم آذرماه، احترام به دهه فاطمیه و مراسم سوگواری در این ایام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.