تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 5:17
کد خبر : 11793

احتمال عرضه برخط خودروهای اموال تملیکی در آینده نزدیک

احتمال عرضه برخط خودروهای اموال تملیکی در آینده نزدیک
وزیر اقتصاد و امور دارایی از فراهم شدن فروش برخط خودرو در سامانه حراج برخط سازمان اموال تملیکی در صورت سازمان استاندارد خبر داد و گفت: در موضوع عرضه خودرو، در مهر ماه شاهد خبر خوبی برای سازمان اموال تملیکی خواهیم بود.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، سید احسان خاندوزی عصر سه شنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از انبارها و سامانه حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی در جمع خبرنگاران درباره ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی اظهار داشت: این مصوبه به تایید شورای نگهبان نرسیده است و باید قانون ابلاغ شود.

وی ادامه داد: دولت بدون تاییدیه قانون نمی‌تواند این مصوبه را به اجرا برساند.

رقابت و شفافیت در عرضه کالاهای اموال تملیکی با حراج خرده فروشی برخط

وی با اشاره به اینکه حراج خرده فروشی برخط رقابت و شفافیت در عرضه کالاهای اموال تملیکی ایجاد کرد، گفت: پیش از راه اندازی این سامانه، عدالت در اطلاع‌رسانی و برابری در دسترسی به خریداری کالاهای اموال تملیکی وجود نداشت.

وزیر اقتصاد ادامه داد: با راه اندازی این سامانه برخط، از تاریکخانه حراج خرده فروشی عبور کرده‌ایم و در زیر نورافکن‌های بزرگ و پیش چشم مردم کالاهای این سازمان به فروش می‌رسد و مردم می‌توانند پیشنهادهای قیمت در حراج را مشاهده کنند.

وی بیان داشت: با هوشمندسازی و راه اندازی این سامانه، تحول در حوزه فروش کالاهای اموال تملیکی کشور و در سازمانی که با بدنه عام مردم سرکار دارد، صورت گرفته است.

خاندوزی همچنین از فراهم شدن امکان فروش برخط خودروها خبر داد و گفت: در موضوع عرضه خودرو، در مهر ماه شاهد خبر خوبی برای سازمان خواهیم بود.

وزیر اقتصاد افزود: در صورتی که سازمان استاندارد تایید کند، امکان عرضه خودروها فراهم می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.