تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 8:32
کد خبر : 12229

آمادگی عربستان برای گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران

آمادگی عربستان برای گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران
- سفیر عربستان در ایران بر وجود زمینه‌های مشترک همکاری میان صنعت پتروشیمی ایران و عربستان تاکید کرد و گفت: آماده گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران هستیم.

به گزارش ایرنا از وزارت نفت، «عبدالله بن سعود العنزی» روز (دوشنبه) از هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران این شرکت مذاکره و با اشاره به توانمندی‌های صنعت پتروشیمی ایران، اظهار داشت: زمینه‌های مشترک همکاری میان شرکت «سابیک» و شرکت‌های پتروشیمی ایران وجود دارد و امیدواریم به‌زودی با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی شاهد برگزاری دیدارها و نشست‌هایی میان ایران و عربستان در زمینه صنعت پتروشیمی باشیم.

سفیر عربستان تصریح‌کرد: ایران در زمینه دانش و فناوری‌های نوین در صنعت پتروشیمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و ما علاقه‌مند همکاری هستیم.

بر اساس این گزارش، «حسن عباس‌زاده» مدیر برنامه‌ریزی و توسعه، «احمد شکری» مدیر طرح‌ها و «حسین علیمراد» رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این دیدار آخرین دستاوردها و وضعیت صنعت پتروشیمی ایران را تشریح کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از دیروز (یکشنبه،۲۶ شهریور) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد به‌مدت چهار روز دایر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.