تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 6:26
کد خبر : 13132

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸ روستا با ۹۷۳ خانوار در شهرستان رفسنجان

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۸ روستا با ۹۷۳ خانوار در شهرستان رفسنجان
عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به 18 روستا با 973 خانوار در شهرستان رفسنجان با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان آغاز شد

به گزارش نسیم صبا، محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در تشریح خبر فوق افزود: بعد از اجرای پروژه مذکور علاوه بر ۱۸ روستا، ۸ صنعت نیز در سالی که از سوی مقام معظم رهبری«مهار تورم و رشد تولید» نام گرفته، از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
وی بیان کرد: برای گازرسانی به مردم شریف این ۱۸ روستا، ۷ کیلومتر خط تغذیه و ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و همچنین ۷۷۹ علمک نصب می شود.
سلیمانی ادامه داد: میزان اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه ۹۵ میلیارد تومان است که از محل تامین اعتبار شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد از خانوارهای روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و انشالله با پروژه های در دست اقدام، تا پایان سال این درصد افزایش چشمگیری دارد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده محترم مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ صنعت و ۱۸ روستا در شهرستان رفسنجان بیان کرد: عملکرد شرکت گاز استان کرمان همیشه قابل تقدیر بوده و یقین دارم با تغییراتی که به تازگی در حوزه مدیریتی این شرکت رخ داده است، گام های بلند دیگری در خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان برداشته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.