تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 7:33
کد خبر : 13654

آغاز طرح همیار گاز در استان کرمان؛ همیاران گاز امروز، آینده سازان فردا

آغاز طرح همیار گاز در استان کرمان؛ همیاران گاز امروز، آینده سازان فردا
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته تعدادی از دانش آموزان در استان به همیاران گاز پیوستند، از آغاز دوباره این طرح در سطح مدارس استان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی در تشریح خبر فوق افزود: این طرح با هدف آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت الهی در مدارس استان کرمان کلید خورده است تا دانش‌آموزان با مضامین و مفاهیم مرتبط با حوزه ایمنی و مصرف بهینه گاز بیشتر آشنا شوند.
وی بیان کرد: هر ساله هم‌زمان با آغاز فصل سرد سال و لزوم آگاه‌سازی مشترکان گاز، طرح‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و آموزش نکات ایمنی و مصرف بهینه به دانش آ‌موزان بوده است. این طرح هم با عنوان همیار گاز هر ساله در سطح استان اجرا می‌شود و گام مؤثری در نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف انرژی کشور است.


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: کارشناسان ما سعی دارند با بیان ساده ای به شرح نکات ایمنی و راهکارهای مصرف بهینه گاز طبیعی برای
دانش‌آموزان بپردازند و از هر مدرسه دانش‌آموزانی را به‌عنوان همیار گاز انتخاب ‌کنند.
سلیمانی ادامه داد: بدیهی است آموزش و فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی به دانش‌آموزان که آغاز راه جامعه‌پذیری هستند، می‌تواند توجه و رعایت الگوی مصرف بهینه گاز را میان خانواده‌ها ترویج دهد و آنها را به لزوم رعایت نکات ایمنی و الگوی مصرف گاز ترغیب کند.
وی در پایان با بیان اینکه بسته‌های آموزشی در میان دانش‌آموزان توزیع شده است تا با نکات ایمنی مصرف بهینه گاز طبیعی آشنا شوند، گفت: همه تلاش شرکت گاز استان کرمان در این است که دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن با وظایف همیاران گاز آشنا شوند و با ارتقای دانش و آگاهی آنان، گامی مؤثر برای ترویج مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته شود.

———-

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.