تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 7:33
کد خبر : 5209

امنیت موجود استان کرمان مطلوب است

امنیت موجود استان کرمان مطلوب است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، امنیت موجود در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به زحمات نیروهای فراجا اشراف دارم و امید است که در پرتوی تعامل و همکاری موجود بین دستگاه قضایی و مجموعه فراجا بتوانیم امنیت و رضایت مندی مردم را ارتقاء بخشیم.

به گزارش نسیم صبا:مهدی بخشی در دیدار فرمانده انتظامی و روسای پلیس های تخصصی استان کرمان با اشاره به این مطلب که جایگاه فراجا در حوزه امنیت بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: اهمیت امنیت برای جامعه مانند سلامت برای بدن است و شیوع بیماری کرونا این آموزه را برای ذهن های بیدار داشته که باید قدر نعمت های پنهان از جمله امنیت و سلامت را به خوبی دانست.
وی تصریح کرد: باید به جایگاهی برسیم که قدر امنیت جامعه را که مرهون تلاش های فراجا و سایر مجموعه های دست اندرکار است، بدانیم.
مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به این مطلب که تلاشگران فراجا، سربازان ولایت هستند، خاطرنشان کرد: یکی از موارد برجسته در فراجا این است که درب باغ شهادت هنوز در این حوزه باز است.
بخشی، تعامل مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی را ناگسستنی دانست و تصریح کرد: مجموعه فراجا در مدیریت اغتشاشات اخیر به خوبی اقدام کرده است و از این حیث وضعیت استان را مطلوب می بینیم.
وی انگیزه بخشی به نیروهای فراجا به منظور اجرای هر چه بهتر ماموریت های محوله را مورد تاکید قرار داد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمان در ایجاد ارتباط الکترونیک با دستگاه قضایی همکاری بسیار خوبی داشته است و تلاش می شود با ضعف نواقص احتمالی، این اقدام به شکل بهتری اجرایی گردد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد: حمایت به جا و قانونی از مجموعه فراجا را وظیفه خود و ضامن توسعه امنیت پایدار جامعه می دانیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با اشاره به همکاری و تعامل متقابل بین فراجا و دستگاه قضایی، تصریح کرد: پشتیبانی بسیار خوبی در دستگاه قضایی برخوردار بوده ایم و با تداوم این پشتیبانی ها در راستای اجرای ماموریت های خود اقدام می کنیم.
سردار عبدالرضا ناظری به ایجاد ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضایی و فراجا اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیز اماده همکاری با مجموعه دادستانی خواهیم بود.
وی اظهارداشت: مجموعه فراجا با تمام توان آماده همکاری و تعامل با دادستانی به منظور اجرای هرچه بهتر ماموریت ها و وظایف محوله است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.