تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 9:24
کد خبر : 9204

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت گاز استان کرمان

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شرکت گاز استان کرمان
شرکت گاز استان کرمان در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم موفق به کسب رتبه برتر در اقدامات برجسته نظام اداری بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش نسیم صبا:این شرکت بعنوان دستگاه برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی که هر ساله با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برگزار می گردد، خوش درخشید و موفق به کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ شد.
در پی کسب این موفقیت، استاندار کرمان با اهدای تقدیرنامه ای به مهندس منوچهر فلاح مدیرعامل این شرکت از تلاش ها و زحمات ایشان و کلیه کارکنان تلاشگر این مجموعه در سال ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی نمود.
در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به مهندس فلاح آمده است:
«بی شک خدمت صادقانه و موثربه مردم درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیقی سترگ و فرصتی گرانبها و پرافتخاری است که جزء درسایه سار عنایات الهی و تلاش> گسترده و عمیق مجموعه نظام اداری کشور میسر نمی گردد.
اکنون که در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم و براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی استان، حائز کسب رتبه برتر در اقدامات برجسته نظام اداری در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان گردیده اید از زحمات ارزنده و اهتمام ویژه جنابعالی و همکاران خدوم آن دستگاه برای تحقق سیاست های کلی نظام اداری و اهداف برنامه های دولت مردی تقدیر وتشکر می گردد.
امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق برنامه های دولت مردمی، نظارت عمومی و مشارکت خبرگان و همچنین خدمت رسانی به مردم شریف استان بیش از پیش موفق و موید باشید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.