تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 7:49
کد خبر : 8849

پایش مصرف گاز طبیعی بیش از ۸ هزار مورد از ادارات و اماکن دولتی در استان کرمان

پایش مصرف گاز طبیعی بیش از ۸ هزار مورد از ادارات و اماکن دولتی در استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: طبق آمار ثبت شده از پایش دمای ادارات استان، 8 هزار و 653 مورد از ادارات و اماکن دولتی در پاییز و زمستان سال جاری مورد بازرسی قرار گرفته اند.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح در رابطه با خبر فوق افزود: هر ساله همزمان با برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی، به منظور جلوگیری از هدررفت گاز و بهره مندی بدون وقفه کلیه مصرف کنندگان در سراسر استان، نحوه مصرف گاز در ادارات و سازمان های دولتی پایش می شود.
وی گفت: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸درجه سانتیگراد)، از سرویس خارج نکردن سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات، عدم استاندارد سازی موتورخانه ها، در مرحله اول اخطار کتبی و در مرحله بعدی اقدام قانونی در جهت قطع گاز انجام خواهند داد.
وی بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح در سال جاری، در کل استان بیش از ۸ هزار و ۶۵۳ مورد از ادارات و سازمان ها بازدید صورت گرفته که برای ۵۳۲ مورد اخطار صادر گردیده و جریان گاز تعداد ۳۱۷ سازمان به دلیل بی توجهی و عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی، قطع گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل هر ساله از کلیه مشترکین استان درخواست می شود تا با رعایت الگوی مصرف بهینه، شرکت گاز استان کرمان را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.