تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 شهریور 1401 - 8:10
کد خبر : 4310

نمایش تصویر حاج قاسم برافراشتن پرچم مقاومت در خاک آمریکا بود

نمایش تصویر حاج قاسم برافراشتن پرچم مقاومت در خاک آمریکا بود
فعال اصولگرا با بیان ناکامی دولت آمریکا و رسانه‌های غرب برای محو نام سردار شهید سلیمانی، ابتکار رئیس‌جمهور برای نشان دادن تصویر حاج قاسم در سخنرانی مجمع سازمان ملل را برافراشتن پرچم مقاومت در خاک آمریکا توصیف کرد

«به گزارش نسیم صبا:امیر میثم نیکفر» چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با ارزیابی سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: مطالبه به حق و قانونی جمهوری اسلامی ایران که از زبان رئیس جمهور مطرح شد آمریکا و آمران و همدستان شهادت سردار سلیمانی را در تنگنای شدیدی برای پاسخگویی به جنایاتشان برای شهادت مجاهدان و سرداران محور مقاومت که نقش مهمی در ریشه کنی داعش در منطقه داشتند، قرار داده است.

رئیس دفتر هیأت موسس حزب بیداری اسلامی، ادامه داد: این اقدام آیت‌الله رئیسی نشان داد آمریکا دیگر نمی‌تواند با دستاویز قرار دادن «نظم نوین جهانی» به زورگویی و یکجانبه گرایی ادامه دهد. بنابراین رئیس جمهور ایران در بهترین زمان ممکن موضوع «نظم نوین جهانی مبتنی بر عدالت» را مطرح کرد همچنانکه موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران درباره عهدشکنی آمریکا در برجام و پایبندی ایران به همه تعهدات خود در این سخنرانی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نیکفر سخنرانی مستدل، قاطع و محکم رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را مایه آرامش و امید کشورهای مظلوم دانست و گفت: ایران در قدرتمندترین و آمریکا در ضعیف‌ترین جایگاه نزد افکار عمومی جهانی قرار دارند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در صدر هیاتی بلندپایه برای حضور در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد. رئیس‌جمهور در ۲ روز گذشته علاوه بر گفت و گو با سران کشورهای فرانسه، سوئیس، بولیوی، نخست وزیر عراق، پاکستان، لبنان و رییس شورای اروپا در هتل محل اقامت خود دیدار و گفت و گو کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.