تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 6:49
کد خبر : 9159

مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارد

مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارد
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: اولویت نخست تخصیص اعتبار در سال آینده به دستگاه‌های اجرایی استان مصوبات سفر رییس جمهور است.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، محمدرضا وحیدی روز شنبه در سیزدهمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان افزود: تمامی حقوق و مطالبات دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان سال پرداخت شده است و از بابت پرداخت حقوق مشکلی نداریم.

وی اظهار داشت: پرداخت برخی مطالبات مانند فوق‌العاده ویژه به میزان ۱۸ میلیارد تومان نیز تا فردا به استان تخصیص پیدا می‌کند که به دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های استان هزار و ۵۷۴ میلیارد تومان بوده است که تاکنون بیش از ۶۷ درصد آن تخصیص پیدا کرد، اعتبارات هزینه‌ای استان نیز ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد بودجه استان کرمان از محل سه درصد فروش نفت و گاز در سال جاری نیز به صورت نقدی پرداخت شده است.

وحیدی گفت: در بحث فروش اموال مازاد، ۱۰۰ درصد اعتبارات به دستگاه‌هایی که اموال مازاد دارند، اطلاع داده شده است تا برای آن برنامه‌ریزی کنند.

وی تاکید کرد: در سفر رییس جمهوری به استان کرمان ۲۹۳ مصوبه با ۳۵ هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان اعتبار توسط ۳۰ دستگاه اجرایی داشتیم که این اعتبار از محل منابع برنامه بودجه، اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان افزود: از هشت هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان اعتبارات این سازمان برای مصوبات سفر رییس جمهور ۷۶ درصد آن تامین اعتبار شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۶۵ درصد تعهدات اعتباری سفر رییس جمهوری اجرایی شده است، اما برخی دستگاه‌های اجرایی استان هیچ گزارشی از اعتبار مصوبات سفر ندارند.

وحیدی با اشاره به اینکه امسال رشد ۴.۲ درصدی در این استان محقق شد، بیان کرد: برای تحقق رشد ۷.۷ درصدی در استان کرمان نیاز به ۸۲ هزار میلیارد تومان اعتبار داریم.

وی اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی واریز شده است، اما رسوب این پول در حساب دستگاه‌ها زیاد است و باید بلافاصله بدهی پیمانکاران از این طریق پرداخت شود.

سیزدهمین شورای توسعه‌ و برنامه ریزی استان کرمان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.