تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 18:11
کد خبر : 715

قالیباف اعلام کرد؛ هفته آینده مجلس در سه شیفت لایحه بودجه را بررسی می‌کند

قالیباف اعلام کرد؛ هفته آینده مجلس در سه شیفت لایحه بودجه را بررسی می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده در سه شیفت برگزار می‌شود. به گزارش نسیم صبا از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (پنجشنبه ۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم امروز را که روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده در سه شیفت برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (پنجشنبه ۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم امروز را که روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نام‌گذاری شده است، به جامعه مهندسی کشور تبریک عرض کنم و برای آنان آرزوی توفیق دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از صبح روز شنبه که ادامه بررسی لایحه بودجه را در دستور کار داریم، کار خود را در سه شیفت یعنی از ساعت ۸ تا ۱۲، ۱۴ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۱ انجام خواهیم داد.

وی خطاب به نمایندگان، تصریح کرد: همکاران هفته آینده برنامه‌ریزی خود را بر این اساس انجام دهند و جلسات مجلس به صورت سه شیفت تا پایان هفته آینده برقرار خواهد بود. البته روز سه‌شنبه هفته آینده روز تعطیلی رسمی است و بر اساس آیین‌نامه آن روز تعطیل است و جلسه علنی نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.