تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 7:29
کد خبر : 7806

فنی نمودن بخش کشاورزی مهمترین رسالت طرح سیماب است.

فنی نمودن بخش کشاورزی مهمترین رسالت طرح سیماب است.
جلسه توسعه طرح سیماب(سیستم مرجع آموزش بهره وری ) با حضور خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونین برنامه ریزی و بهبود تولیدات گیاهی، مدیران باغبانی ،حفظ نباتات و آب و خاک این سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های انار، زرند، رفسنجان، ارزوئیه، بردسیر و کرمان ، مدیران تعاون روستائی و تعاونیهای تولید استان و این شهرستانها در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا:خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در این جلسه گفت: لازمه اجرای درست کارهای علمی، مدیریت مناسب است تا به نتیجه مطلوب دست یافت و این نتایج را در بعد اجرایی وارد نمود.

وی تصریح کرد: همکاری اتحادیه های کشاورزی موجب تسریع انتقال علم به روز و دانش کشاورزی به باغات و مزارع می شود و در این راستا از توان اندیشمندان در این زمینه باید بهره جست.

خیراندیش خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ما تحقیقات جدید و به روز وجود دارد، که لازم است نتایج این تحقیقات به بخش منتقل شود.

وی تأکید کرد: در شرایط حاضر با همکاری دانشگاه، مراکز تحقیقاتی ، بخش خصوصی از جمله اتحادیه های تعاونی تولید کشاورزی که ارتباط مستقیم با مردم دارند و سازمان، مسیر جدیدی را در سال جدید شروع و با جلو بردن اهداف این طرح ان شا الله به نتایج خوبی برسیم.

خیراندیش اظهار داشت: تعاونی‌های تولید استان کرمان، به واسطه طرح سیماب وارد یک مرحله جدیدی از رسالت‌های خود شده است که من فکر می‌کنم به یک نقطه خوبی امروز رسیدیم و این می‌تواند یک شروع و یک جهش جدید باشد که نیاز به حمایت و همراهی همه مدیران بخش کشاورزی دارد.

وی ابراز داشت: مجموعه نظامهای بهره‌برداری به عنوان یک ظرف است که می توان فعالیت‌های بخش کشاورزی را در درون این ظرف ساماندهی نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.