تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 7:38
کد خبر : 6491

فرش قرمز بهارستانی‌ها، بذرپاش را به صندلی وزارت نزدیک کرد

فرش قرمز بهارستانی‌ها، بذرپاش را به صندلی وزارت نزدیک کرد
حمایت اکثریت نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، حاکی از نظر مثبت نمایندگان به مهرداد بذرپاش برای تصدی این وزارتخانه است.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، در جلسه علنی روز یکشنبه (۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، نامه رسمی معرفی «مهرداد بذرپاش» از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام وصول شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در این نامه با اشاره به اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بذرپاش را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

بذرپاش از روز گذشته در کمیسیون‌های مجلس از جمله کشاورزی، اقتصادی، عمران و انرژی برای ارائه برنامه‌های خود حاضر شده که خبرهای منتشر شده از این کمیسیون‌ها حاکی از رای موافق قاطبه نمایندگان به برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است.

پیش از این سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که با درخواست دولت جلسه رای اعتماد به «مهردادبذرپاش» گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه برگزار می‌شود.

این در حالی است که پیش از این رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد را از مجلس برای حضور در کابینه دولت سیزدهم کسب کرده بود ولی در روزهای اخیر به دلیل شرایط جسمی از این سمت استعفاء کرد.

خبرنگاران گروه پارلمانی ایرنا با بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت و گو کردند که در ادامه می‌خوانید.

بذرپاش تعامل خوبی با نمایندگان دارد/ وزیر پیشنهادی راه برنامه عملیاتی در حوزه مسکن ارائه کند

حسن محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بذرپاش تعامل خوبی با نمایندگان دارد، گفت: وزیر پیشنهادی راه با ارائه برنامه عملیاتی در حوزه مسکن می تواند رای اعتماد وکلای ملت را جلب کند.

بذرپاش مدیری انقلابی و جهادی است/ اکثریت نمایندگان موافق رای اعتماد هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کارنامه درخشانی در عرصه مدیریت دارد، گفت: بذرپاش مدیری ولایتمدار، انقلابی، متخصص، اهل کار شبانه‌روزی و جهادی است.

بذرپاش از تجربه و پختگی لازم برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی برخوردار است

سیدحمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسلط بذرپاش به عملکرد دستگاه‌های اجرایی گفت: بذرپاش از تجربه و پختگی لازم برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی برخوردار است.

رییس جمهور به بذرپاش اعتماد کرد/ اکثریت نمایندگان با رای اعتماد موافق هستند

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور با توجه به سوابق و عملکرد مهرداد بذرپاش به وی اعتماد کرده است و اکثریت نمایندگان نیز به وی رای اعتماد خواهند داد.

بذرپاش از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت/ در بازار مسکن تحول بزرگی ایجاد می‌شود

حسین رئیسی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت، گفت: با شناختی که از بذرپاش و سوابق کاری مشخص و موفق وی داریم او خواهد توانست در حوزه مسکن تحولی را رقم بزند.

وزارت راه و شهرسازی نیازمند مدیری راهبردی و جوانی با انگیزه است

علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت راه به مدیری توانمند مثل بذرپاش نیاز دارد، بذرپاش را جوانی با انگیزه و مدیری راهبردی و توانمند در این زمینه ارزیابی کرد.

تسلط بذرپاش بر ساز و کار تخصیص بودجه‌های عمرانی/ نمایندگان شناخت کاملی از وزیر پیشنهادی دارند

محمدعلیپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسلط بذرپاش بر ساز و کار تخصیص بودجه‌های عمرانی گفت: نمایندگان شناخت کاملی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارند.

بذرپاش وعده‌های رییس جمهور در حوزه مسکن و راه را اجرایی خواهد کرد

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را مدیری توانمند دانست و گفت: بذرپاش دغدغه‌های آیت‌الله رئیسی در حوزه راه و شهرسازی برطرف کرده و وعده‌های رییس جمهور را محقق می‌کند.

بذرپاش مدیری جوان و موفق است

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق مدیریتی موفق بذرپاش در دولت و دیوان محاسبات گفت: برنامه‌ریزی، پیگیری، به روز رسانی گزارش‌های تفریغ بودجه و گزارش آن به مجلس از سوابق درخشان مدیریتی بذرپاش در دیوان محاسبات است.

بذرپاش توانایی اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن را دارد/ وزارت راه و شهرسازی متحول می‌شود

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی گفت: مهرداد بذرپاش یک جوان متخصص است و تجربه کافی برای نشستن بر کرسی این وزارتخانه را دارد.

بذرپاش با رای قاطع نمایندگان به وزارت راه و شهرسازی می‌رود

حجت الاسلام حسین جلالی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی مهرداد بذرپاش را وزیری جوان، پرانرژی، پر کار و خلاق خواند و گفت: بذرپاش با رای قاطع نمایندگان به وزارت راه و شهرسازی می‌رود.

بذرپاش از توان مدیریت وزارت راه و شهرسازی را دارد/ وزیر پیشنهادی رای اعتماد مجلس را کسب می‌کند

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی توان مدیریت این وزارتخانه را دارد، اظهار داشت: زمینه رای اعتماد مجلس به بذرپاش در مجلس وجود دارد.

بذرپاش مدیری جوان، مجرب و با پشتکار است

شارلی انویه تکیه عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، جوانی، با تجربه، منظم، با پشتکار است که می تواند مدیریت وزارت راه و شهرسازی را برعهده بگیرد.

بذرپاش توان مدیریتی برای جذب منابع مالی جهت اجرای پروژه های عمرانی را دارد

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی توان مدیریتی لازم برای رایزنی، جذب و تامین منابع مالی پروژه‌های مهم را دارد گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای تامین مالی پروژه‌های عمرانی باید طرح‌ها و برنامه‌های دقیقی ارائه کند تا نمایندگان قانع شوند.

بذرپاش قطعا رای اعتماد می‌آورد/ وزارت راه و شهرسازی متحول خواهد شد

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان اینکه بذرپاش می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی تحول ایجاد کند، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی قطعا رای اعتماد مجلس را جلب خواهد کرد.

بذرپاش می‌تواند نقطه قوتی برای کابینه سیزدهم باشد

غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بذرپاش از ظرفیت ها و تجارب خود به خوبی استفاده کند، می تواند نقطه قوتی برای کابینه باشد، گفت: نیروی جوانی، دانش و تجربه ویژگی هایی است که در بذرپاش وجود دارد، لذا وی از شرایط لازم را برای تصدی پست وزارت برخوردار است.

بذرپاش با رای اعتماد بالای نمایندگان سکاندار وزارت راه و شهرسازی می‌شود

محسن علیزاده رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: بذرپاش ضمن اینکه برای به دست گرفتن سکان وزارتخانه رأی خواهند آورد با رای اعتماد بالا از طرف مجلس کار خود را در این وزارتخانه آغاز می‌کند.

بذرپاش از توان مدیریتی لازم برای حل مشکلات وزارت راه و شهرسازی برخوردار است

حسن همتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر مجلس در مورد رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است، گفت: بذرپاش از توان مدیریتی لازم برای حل مشکلات وزارت راه و شهرسازی برخوردار است.

مجلس حامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است

انور حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل بذرپاش با نمایندگان مجلس و دستگاه های دولتی گفت: مجلس حامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است.

بذرپاش توان حل مشکلات وزارت راه را دارد/پیشرفت‌های خوبی در حوزه مسکن رقم می‌خورد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارای مدیری توانمند است که می‌تواند مشکلات وزارت راه و شهرسازی را رفع کند.

بذرپاش شناخت کاملی از بودجه و ظرفیت‌های قانونی دارد

شهباز حسن پور نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی شناخت کاملی نسبت به وضعیت بودجه ریزی کشور و ظرفیت های قانونی دارد که در مدیریت وزارت راه و شهرسازی بسیار حائز اهمیت است.

بذرپاش از نیروهای انقلابی و توانمند است/ قاطبه نمایندگان از عملکرد وی راضی هستند

سید لفته احمدنژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش از نیروهای انقلابی و توانمند است که در حوزه مدیریت‌های مختلفی به خوبی عمل کرده است و قاطبه نمایندگان از عملکرد وی راضی هستند.

بذرپاش عملکرد و کارنامه قابل قبولی دارد/وزیر پیشنهادی می‌تواند به مطالبات مردم پاسخ دهد

غلامحسین کرمی عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بذرپاش عملکرد و کارنامه قابل قبولی در حوزه های مختلف دارد، اظهار داشت: مردم مطالبات بسیاری از وزارت راه و شهرسازی دارند که انتظار می رود وزیر پیشنهادی از عهده آن برآید.

دولت با معرفی جوان انقلابی دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه مسکن است

مهدی روشنفکر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور با معرفی یک جوان انقلابی برای وزارت راه و شهرسازی سعی دارد عقب ماندگی‌های حوزه راه و مسکن را جبران کند.

بذرپاش سوابق موفقی در بخش‌های مختلف مدیریتی دارد

محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مورد معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش با توجه به مدال افتخاری که در دیوان محاسبات کشور کسب کرده، یکی از بهترین مدیران کشور است و سوابق موفقی در بخش‌های مختلف مدیریتی دارد.

بذرپاش نیروی جوان و با انگیزه است/ خانه ملت به بذرپاش اعتماد می‌کند

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: مهرداد بذرپاش نیروی جوان با انگیزه است که به صورت تیمی کار می‌کند و در حوزه‌های مختلف موفق عمل کرده و خانه ملت هم به ایشان اعتماد می‌کند.

فضای مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مساعد است

احمد محرم‌زاده یخفروزان عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش مدیری موفق است که در مدت کوتاهی می‌تواند به مسائل سازمانی تسلط پیدا کند، فضای مجلس برای رای اعتماد به ایشان مساعد است.

بذرپاش در حوزه مدیریت کلان کشور کارنامه قابل قبولی دارد

محمد طلا مظلومی عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش در همه مسئولیت‌های که تاکنون داشته است کارنامه قابل قبولی دارد و می‌تواند برنامه‌های دولت را در حوزه راه و شهرسازی عملیاتی کند.

بذرپاش جوانی انقلابی و با انگیزه‌ است/صنعت ساختمان‌سازی باید تقویت شود

حجت السلام محمدرضا مبلغی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام موافقت خود با انتخاب بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت: سوابق بذرپاش نشان می دهد که وی جوانی پرتلاش، انقلابی و با انگیزه‌ است.

بذرپاش اراده، انگیزه و برنامه منسجم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارد

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: بذرپاش از اراده، انگیزه و برنامه منسجم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن برخوردار است.

بذرپاش جوانی لایق برای تحول‌آفرینی است

حجت الاسلام احد آزادیخواه عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: “مهرداد بذرپاش” به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، جوانی لایق و توانمند است که می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی تحول ایجاد کند.

بذرپاش با رای قاطع نمایندگان به وزارت راه و شهرسازی راه می یابد

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بذرپاش فردی توانمند و با انگیزه برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی است گفت: بذرپاش با رای قاطع نمایندگان به وزارت راه و شهرسازی راه می یابد.

تجربه بذرپاش در خانه ملت و امور بودجه برای وزارت راه و شهرسازی راهگشاست

منصور شکرالهی نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی گفت: مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی مسلط به امور و توانمند محسوب می شود که سابقه وی در خانه ملت و تسلط بر امور بودجه بسیار راهگشاست.

بذرپاش مورد حمایت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی است

محمد سرگزی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد مدیریتی بذرپاش خوب و موفقیت آمیز است، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مورد حمایت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

نگرش مجلس به بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مثبت است

سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرش نمایندگان مجلس به بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی مثبت است.

بذرپاش مدیری توانمند و موفق است/ برنامه‌های وزیر پیشنهادی مورد حمایت قاطع نمایندگان است

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی، بذرپاش را مدیری توانمند و موفق خواند و گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، مدیریت هر دستگاه و سازمانی را که تا کنون برعهده گرفته کارنامه موفقی برجای گذاشته است.

نیکزاد: بذرپاش فردی متخصص با نگاه راهبردی برای وزارت راه است

علی نیکزاد ثمرین نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را فردی جوان، متخصص و دارای نگاهی راهبردی برای این وزارتخانه معرفی کرد و گفت: با توجه به کارنامه موفق او، در صورت حمایت‌های دولت و مجلس توفیقات قابل قبولی خواهد داشت.

توان بالای مدیریتی بذرپاش، برای وزارت راه و شهرسازی مناسب است

امانقلیچ شادمهر نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی معتقد است که توان بالای مدیریتی “مهرداد بذرپاش” گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و پیشبرد اهداف دولت و این وزارتخانه بسیار مناسب است.

اعلام حمایت انجمن‌های صنفی و نخبگانی از بذرپاش

انجمن‌های صنعت ریلی و تشکل نخبگان و فرهیختگان جوان کشور در نامه‌های جداگانه از برنامه‌های «مهرداد بذرپاش» برای وزارت راه و شهرسازی حمایت کردند.

موافقت کمیسیون عمران با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی/ برنامه‌های بذرپاش تایید شد

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با برنامه‌ها و اهداف وی برای هدایت این وزارتخانه موافقت کردند.

بذرپاش وعده دولت در طرح نهضت ملی مسکن را محقق می‌کند

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی هر کجا خدمت کرده و مسئولیتی بر عهده داشته کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است و فردی باهوش و از دارای قدرت مدیریت بالایی است و به طور یفین وعده دولت در طرح نهضت ملی مسکن را محقق خواهد کرد.

بذرپاش دارای روحیه علمی پژوهشی و مصمم در کارهای اجرایی است

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مجلس گفت: بذرپاش دارای روحیه علمی-پژوهشی و فردی مصمم در حوزه اجرایی است و حرکت مناسبی را در مسیر رفع مشکلات وزارت راه و شهرسازی و تسریع طرح نهضت ملی مسکن ایجاد خواهد کرد.

بذرپاش در وزارت راه تحول ایجاد می‌کند

مجید نصیرایی نماینده مردم طبس گفت: قطعا بذرپاش با انگیزه و روحیه جهادی و با توجه به توانمندی مدیریتی و شناختی که در دیوان محاسبات کسب کرده، در حوزه مسکن و ماموریت‌های راه و شهرسازی تحول و پیشرفت ایجاد می‌کند.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور ایران را بر عهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که پیش از این بذرپاش به عهده داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.