تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 7:20
کد خبر : 6393

رییس‌ دادگستری کرمان: بانک‌ها، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی را در مسیر تولید دارند

رییس‌ دادگستری کرمان: بانک‌ها، بیمه و مالیات بیشترین مانع‌زایی را در مسیر تولید دارند
رییس‌ کل دادگستری کرمان، بیشترین مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در حوزه‌های بانکی، بیمه و مالیات دانست و گفت: برخی واحدهای تولیدی با مشکلات اختصاصی نیز رو به رو می شوند که بر مبنای توانمندی‌های دستگاه قضایی، تلاش می‌شود این مشکلات برطرف شود

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی سدید افزود: در پی دعوت برخی فعالان اقتصادی از دستگاه قضایی برای بازدید از پروژه ها و آشنایی با مشکلات موجود، زمینه بازدید از چند واحد در شهر چترود و شمال کرمان فراهم گردید.
وی ادامه داد: در بخشی از این بازدید، روند فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سدید مورد بازدید قرار گرفت.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: راه اندازی این شهرک با همت جمعی از جوانان متدین، شایسته تقدیر است و نشان می دهد که زمینه های گسترده ای به منظور اشتغال زایی و تولید در کشور و استان کرمان وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در ادامه یادآور شد: طی سال جاری ۲۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان با ۸۱ مصوبه و بررسی ۶۵ پرونده برگزار شده و به مشکلات و موانع پیش روی واحد های تولیدی،صنعتی،معدنی،کشاورزی و فعالان اقتصادی رسیدگی شده است .
وی یادآور شد: تلفیق دیدگاه های ارزشی با فعالیت های اقتصادی در قالب مساجد، امکان‌پذیر است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حمایت از تولید و اشتغال، از اولویت های اصلی قوه قضاییه به شمار می رود، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی بتواند نقش خود در حمایت از بخش های صنعتی و تولیدی به ویژه تولیدکنندگان ولایی، ارزشی و انقلابی را ایفا نماید‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.