تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 9:01
کد خبر : 4056

راه‌اندازی مدرسه «تئاتر مولوی» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

راه‌اندازی مدرسه «تئاتر مولوی» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید
مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد انتشار فراخوان مدرسه تئاتر مولوی همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در ماه مهر انجام و فعالیت این مدرسه در فصل پاییز آغاز می‌شود.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت و سرانجام فعالیت مدرسه تئاتر مولوی، به خبرنگار مهر گفت: تمام سعی‌مان این است که همزمان با سال تحصیلی جدید، مدرسه تئاتر مولوی را راه‌اندازی کنیم. از ابتدای ماه مهر فراخوان مدرسه منتشر می‌شود و فرصتی ۳۰ روزه برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در نظر گرفته شده تا از دل آن‌ها و بر اساس روندی که تعیین شده، کارشناسان انتخاب هنرجویان را انجام دهند.

وی تأکید کرد: همه هدف ما این است که شرایط استاندارد و آموزش را برای علاقه‌مندان به تئاتر در نسل جوان، دانشجویان غیر تئاتری و دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم، با صرف هزینه‌ای اندک فراهم کنیم تا آموزشی بلندمدت در زمینه تئاتر داشته باشند و برای آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

حریری درباره مدت زمان هر دوره آموزشی مدرسه تئاتر مولوی، افزود: هر دوره مدرسه در ۴ ترم تعریف شده که تقریباً ۲ سال طول می‌کشد. هر هنرجویی که بتواند با موفقیت دوره اول را سپری کند وارد دوره دوم خواهد شد.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان درباره استادان در نظر گرفته شده در مدرسه تئاتر مولوی، یادآور شد: ما از نسل جوان تئاتری بالاخص دانشجویان مقطع تکمیلی و یا فارغ‌التحصیلان تئاتر که در عرصه تئاتر فعالیت دارند در امر آموزش استفاده می‌کنیم تا آن‌ها نیز وارد حیطه آموزشی تئاتر بشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.