تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 11:46
کد خبر : 1926

خلاصه و معرفی کتاب ده راز برای کسب موفقیت از وین والتر دایر

خلاصه و معرفی کتاب ده راز برای کسب موفقیت از وین والتر دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) متولد ده مه ۱۹۴۰ در ایالات متحده، روانکاو، نویسنده کتابهای خودیاری و سخنران انگیزشی بود. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.

دایر بیشتر درباره‌ی تفکر مثبت حرف می‌زد و با سخنرانی‌های انگیزشی خود طراف‌داران زیادی مخصوصا میان دانشجویان پیدا کرده بود. هرچند به‌کارگیری روش‌ها و تفکرات او، باعث پیشرفت و موفقیت افراد در هر زمینه‌ای می‌شود.

در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.

دایر به دین و مذهب معنوی خاصی تعلق نداشت. در نگاه او این که کسی بخواهد مسیحی، مسلمان، یهودی یا بودایی باشد، بی‌معنی است. مکتب او انسانیت و عشق بود. همان‌طور که خودش می‌گوید، همیشه سعی داشته شبیه به مسیح، بودا، محمد یا موسی باشد. نه پیرو خطوطی که معنایشان را در این دنیای آشفته از دست داده‌اند. او از انسان‌ها می‌خواست که در انجام تمام کارها، نیاز به خداوند و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند، چون از نظر او، این شیوه‌ی زندگی معجزه‌آفرین و جادویی است. با این که او یکی از طلایه‌داران روان‌شناسی مدرن است، در آثارش ردپای عرفان شرق، سروده‌های مولانا و آیات و آموزه‌هایی از قرآن و انجیل هم دیده می‌شود. تلفیق علوم مدرن دنیای روان‌شناسی و معنویت در تعالیم دایر باعث شده آثارش نسبت به دیگر روان‌شناسان، حال و هوای متفاوتی داشته باشد. او برای انسان نوشته است، فارغ از مذهب، رنگ و نژاد. همین میانه‌روی و انصاف دایر است که باعث محبوبیت کم‌نظیر این نویسنده در تمام دنیا شده است.

مترجمین کتاب ده راز برای کسب موفقیت

مترجم عنوان کتاب انتشارات
سیما فرجی ده راز برای کسب موفقیت نسل نو اندیش
مینا امیری نیک فرجام
حمیدهد الهی نیا ده راز موفقیت و آرامش درون آستان مهر
شقایق قندهاری ده راز موفقیت و آرامش درونی ققنوس

درباره کتاب ده راز برای کسب موفقیت
کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی اثر وین دایر، برای کسانی‌ست که تصمیم دارند مسیر زندگی خود را به سوی موفقیت و آرامش حرکت دهند و زندگی هدفمند و بامعناتری داشته باشند.

این دربردانده‌ی ۱۰ روش است که می‌تواند به عنوان آموزش‌های پایه در زندگی مورد استفاده قرار بگیرند و تاثیر فوق‌العاده‌ای روی زندگی افراد داشته باشند.

این روش‌ها به صورت برنامه‌ای روزانه و عملی ارائه می‌شود. برنامه‌ای که حس ضعف و بی‌کفایتی را از زندگی مخاطبانش از بین می‌برد. برای شروع باید دارای ذهنی باشید که پذیرای همه‌چیز است و به هیچ‌چیز وابسته نیست. با این شروع می‌توانید به سرزمین اسرارآمیز سعادت و خوشبختی قدم بگذارید.

دایر درباره این کتاب می‌گوید: این کتاب را نوشتم تا به افراد کمک کنم که احساس ضعف و بی‌کفایتی را از زندگی خود پاک کنند و بتوانند آرامش حقیقی که کلید اصلی موفقیت است را بدست بیاورند، راهکارهای این کتاب را با ذهنی باز و پذیرا گوش بدهید و آن‌ها را عملی کنید.

دکتر وین دایر به عنوان یکی از نام‌آورترین نویسندگان و سخنوران در زمینه گسترش شخصیت به شمار می‌آید و بیش از ۳۰ کتاب از وی چاپ شده و در صدها برنامه تلویزیونی و رادیویی شرکت داشته است، بارها گفته در زندگی خود، هر کاری را که دلش خواسته، به انجام رسانیده و پس از این هم به همان شیوه رفتار خواهد کرد. وی بر تمام ناتوانی‌های منش خود طوری چیره شده که می‌تواند خستگی، سرماخوردگی و حتی دردهای جسمانی خود را نیز با نیروی اراده از بین ببرد.

عناوین فصل های کتاب ۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی

راز اول: ذهنى داشته باشید که پذیراى همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست.
راز دوم : تا وقتی که نغمه‏ اى در وجودتان هست، با زندگى وداع نکنید.
راز سوم: شما نمیتوانید آنچه را خودتان ندارید، به دیگران ببخشید.
راز چهارم: سکوت را در آغوش بگیرید.
راز پنجم: گذشته خود را رها کنید.
راز ششم: شما نمی‏توانید مشکل را با همان ذهنیتى که آن را به وجود آورده است، حل کنید.
راز هفتم: هیچ علتی براى خشم و کینه وجود ندارد.
راز هشتم: به‏ گونه‏ اى با خودتان رفتار کنید که گویى همانى هستید که می‏خواهید باشید.
راز نهم: الوهیت خود را گرامى بدارید
راز دهم: عقل و خرد همان پرهیز از همه ی افکارى است که باعث تضعیفتان میشوند.

تقویم انگیزشی، تقویمی که زندگیت رو متحول میکنه… (کلیک کنید)

با خواندن این کتاب چه چیزهایی را یاد می‌گیریم؟
کتاب ۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی ده نکته و راهکار مهم برای دستیابی به موفقیت و آرامش درونی را مطرح کرده است.

این راهکارها می‌تواند به عنوان آموزش های پایه در زندگی مورد استفاده قرار گیرند و تاثیر زیادی روی زندگی ما داشته باشند.

در قسمتی از کتاب ۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی می‌خوانیم: داشتن ذهنی باز که پذیرای همه چیز باشد و به چیزی وابستگی داشته باشد، زیاد هم ساده نیست، زیرا شما در طول زندگیتان تحت تأثیر شرطی‌ سازی‌ ها قرار گرفته‌ اید و افکار و اندیشه‌ های اکنون شما تحت تأثیر محیط جغرافیایی، عقاید و باورهای مذهبی نیاکان، رنگ پوست، شکل و حالت چشم‌ها، موضع‌ گیری سیاسی والدینتان، قد و قواره، جنسیت، مدارسی که برایتان انتخاب شده و شغل پدرانتان شکل گرفته است؛ البته این فهرست همه ی عوامل محیطی را در برنمی‌گیرد. شما با توانایی‌ ها و استعداد های نا محدودی به دنیا آمده اید. بسیاری از حق انتخاب‌ ها و اختیارهایتان به شکلی ناشناخته و دست‌ نخورده باقی می‌مانند؛ چون همان برنامه شرطی‌ سازی، که ما امیدواریم حُسن نیت داشته باشند، به شکلی طراحی شده که شما را با مسائل اصولی و فرهنگی سرپرست‌ هایتان هماهنگ کند.

به احتمال خیلی زیاد، شما هیچ گونه فرصتی برای مخالفت با برنامه‌ ریزی‌ های فرهنگی و اجتماعی‌ ای که از قبل برای زندگیتان طراحی و تنظیم شده، در اختیار نداشته‌ اید. این احتمال وجود دارد برخی از بزرگسالان و افراد بالغ شما را تشویق کرده باشند که ذهن و فکری باز و پذیرا داشته باشید، اما اگر با خودتان صادق باشید، می‌دانید که فلسفه شخصی شما در زندگی، عقاید مذهبی و شیوه لباس پوشیدن، زبان و حتی شیوه بیانتان، همگی، نقش‌ها و کارکردهایی هستند که جامعه و پدرانتان با صلاح دید خود شایستگی آن را برایتان رقم زده‌اند.

در ادامه به بررسی این رازها خواهیم پرداخت:

راز اول: ذهن خود را برای فراگیری هر چیزی آماده سازید

– ما از این جهان اطلاعات بسیار کمی داریم. پس نباید نسبت به آن بد بین باشیم. شاید خیلی از چیزهایی که ما بد قلمداد میکنیم تنها به این علت بد به نظر آیند که ما آن را درست نشناخته ایم و واقعیت چیز دیگری باشد.

– ذهن باز باعث خلاقیت میشود. اگر کارها را همیشه به همان روشی که همواره انجام میدادیم انجام دهیم. پیشرفت نا ممکن میگردد. (خلاقیت نتیجه ی متفاوت عمل کردنه).

طرز تفکر شما بر اعمال و عواقب اعمالتان اثر میگذارد. افکار منفی نسبت به خودتان باعث ایجاد اعمال منفی و ضعیف از جانب شما، و افکار مثبت نسبت به خود باعث ایجاد اعمالی مناسب و کارآمد تر از جانب شما میشود . چون شما همان گونه عمل میکنید که از خود انتظار دارید.

– ذهن باز و آماده ی پذیرشی داشته باشید و حتی به اموری که ناممکن به نظر میرسد فکر کنید.

ذهن خود را از باید ها و وابستگی ها رها کنید.

– آرامش را بی واسطه در خود ایجاد کنید نه وابسطه به افکار خاص یا اتفاقات و عوامل خاصی مثل مورد تایید دیگران قرار گرفتن.

راز دوم: به ندای قلب خود گوش فرا دهید

– شما به این دنیا آمده اید و هدف مشخصی دارید تا به کمال برسید. بخشی از مغز شما منطق حاکم و دربخشی نیز احساس حاکم است. بین این دو تعادل برقرار کنید و هیچ گاه ندای سمت راست مغز خود را فراموش نکنید. ( البته بعضی هام که از اون طرف بوم افتادن یکم به ندای منطق گوش فرا دهند بد نیست).

– تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود به کار برید. به دنبال انگیزه های درونی باشید این چیزی است که به شما کمک میکند. پس منتظر تقویتهای بیرونی نباشید. (ارزش های درست را پیدا کنید و در درون خود تحکیم بخشید. عروسک خیمه شب بازی در نمایشنامه ی ارزش ها و اعتقادات دیگران نباشید . ولی به عقاید دیگران نیز احنرام بگذارید).

– از ناشناخته ها نترسید و به دنبال کشف آن باشید.

– تنها برای به دست آوردن تایید دیگران نباید از خواسته ها و تمایلات خود بگذرید.

– شکست یک توهم است. هر کاری یک نتیجه ای دارد که به آن نمیتوان شکست گفت. شکست انجام ندادن یا رها کردن کار و هدف است.

– شکست تنها یک قضاوت در مورد نتیجه ی کار است.

– نسبت به کارها و تمایلات خود مشتاق و علاقمند باشد وآن را جدی بگیرید.

– بر ترس خود غلبه کنید و عشق و عزت نفس خود را تقویت کنید. تا شما تعیین کننده ی معیار ها باشید نه تابع دیگران.

راز سوم: آنچه را خود ندارید نمی توانید به دیگران ببخشید.

– با تغییر افکار درونی خود و تبدیل آن به فرکانس های برتر و متعالی، نظیر عشق و آرامش، شما انرژی های مشابه بیشتری را جذب می کنید . افکار منفی نظیر شرمساری و احساس گناه را از خود دور کنید تا در نتیجه ، این چنین انرژی هایی به شما جذب شوند.

– ( اگر دوست دارید دیگران به گونه ی خاصی با شما رفتار کنن. مثلا میخواهید که به شما احترام بگذارند یا دوستتان داشته باشند . باید آن چیز را ابتدا در خود ایجاد کنید مثل ایجاد حس دوست داشتن یا احترام . بعد آن را به دیگران بدهید. یعنی به آنها نشان دهید که دوستشان دارید. در نتیجه آنها نیز به همین نحو با شما برخورد میکنند. پس باید هر آنچه را که میخواهید ابتدا در خود ایجاد کنید. نمیتوان از دیگران توقع داشت که ما را دوست بدارند . در حالی که حس دوست داشتن در خود ما نیست).

– به خود عشق بورزید و برای خود احترام قائل شوید . به خود توجه کنید و در مورد خود فکر کنید. به تدریج این تفکر رواج میابد و به دیگران منتقل میشود . که شما انسان قابل احترامی هستید.

راز چهارم: پذیرفتن و درک سکوت

– با سکوت مقداری از انرژی خود را زخیره و شارژ کنید . تا در خلاقیت های خود از آن استفاده کنید.

– شما علاوه بر شناخت کلی و عمومی از خدا نیاز به یک شناخت شخصی از خدا، نیز دارید. و این تنها در سکوت ایجاد می شود . هرمان ملوین: ” تنها صدای خداوند صدای سکوت است ”

– در زندگی خود سکوت بیشتری ایجاد کنید مثلا به وسیله ی مراقبه و مدیتیشن. تا سکوت در بین افکارتان گسترش یابد.

– طبیعت بهترین درمان برای بیماری ها است . مثلا با پای برهنه در چمن راه بروید ( مخصوصا حالا که بهاره و چمن زیاد داریم).

– پس ارتباط ساکت خود و خداوند خود را در دل نگه دارید.

راز پنجم: گذشته ی خویش را فراموش کنید.

(قابل توجه دوستانی که دو دستی به گذشتشون چسبیدن)

– وقتی قایق موتوری روی آب حرکت میکند پشت سر خود ردی شبیه کف بر روی آب میگذارد . این کف مسیر بعدی قایق را تعیین نمی کند. تنها آنچه را که پشت سر گذاشته ایم نشان میدهد. پس شکستهای گذشته نمی تواند تعیین کننده ی عملکرد امروزتان باشد.

– قربانی گذشته یخود نباشید . مسئولیت زندگی امروزتان به عهده ی گذشته ی شما نیست.

– گذشته خود را بپذیرید. آنچه رخ داد باید صورت میگرفت تا شما به اکنون برسید . قرار نیست همه چیز به میل شما پیش رود.

– گذشته ها مال گذشته است . و شما در حال زندگی میکنید . از آن لذت ببرید و آن را به بهترین نحو بسازید.

(از حال برای آینده گذشته ای زیبا بسازید).

راز ششم: نمیتوانید مشکل خود را با همان ذهنی که آن را خلق کرده اید حل کنید.

– در کتاب “راه اعجاز” بیان شده : “شما مشکلی ندارید . فقط فکر میکنید که دوچار مشکل شده اید”.

– در تورات و انجیل هم آمده است : “همه ی آنچه خداوند آفریده خوب و نیک است” (تو همین قرآن خودمون هم مصادیق زیادی رو در این باب داریم . اصلا اگه خدا قرار بود چیز بدی خلق کنه که دیگه رحمان و رحیم نبود). خدا هیچ چیزی را بد خلق نکرده و شما تا زمانی که ارتباط خود را با معنویت الهی حفظ کنید مشکلی ندارید . ولی زمانی که از آن جدا میشوید احساس های نا امید کننده و منفی به ذهن شما میاید.

– تصورات خود را از توانایی ها و استعداد های خود مورد بازبینی و تجدیدی نظر قرار دهید.

– برای بهبود در روابط خود به نکات مثبت دیگران توجه کنید و از تاکید بیش از حد به نکات منفی افراد بپرهیزید.

– خیلی از مشکالت ساخته ی ذهن شماست پس با تغییر فکر به راحتی آنها را حل کنید. با تمام و جود تلاش کنید مشکلات را با تغییر فکر و تمرین از میان بردارید و مشکلاتی را که به این نحو حل نشدند به خدا بسپارید . زیرا با رابطه ی مؤثر با خداوند و منبع معنوی آنها حل خواهند شد.

– توجه به انرژی های مثبت و ارتباط با خدا به شما کمک میکند تا پر انرژی تر ، پر احساس و موفق تر باشد. پس ذهنیت خود را از جهان تغییر دهید .( البته به شکل واقع بینانه، نه صرفا خوش بینانه)

راز هفتم: تمام تلاش خود را به کار ببرید تا از شرایط و دیگران رنجیده نشوید.

– این که خود را تغییر دهید راحتر از آن است که دیگران را تغییر دهید . اگر چیزی باعث رنجش شما شد ابتدا به این توجه کنید که چه چیزی در شما وجود داشته که باعث ایجاد این ناراحتی شده. بعد سعی کنید آن را حل کنید . در این حالت شما خود را در برابر هر چیزی مقاوم کرده اید و دیگر افراد از آن دریچه نمیتوانند موجب رنجش شما شوند. ( به عبارتی نقطه ضعف دست دیگران ندید.)

– به جای حق به جانب عمل کردن سعی کنید مهربان باشید. در این صورت دیگر نیازی نیست که خود را به زحمت انداخته و تلافی کنید.

– رنجش و دلخوری تنها به خودتان آسیب میرساند پس سعی کنید آن را کنار بگذارید.

– وقتی از دیگران میرنجید از آنهاکارت قرمز، یعنی انرژی منفی دریافت میکنید. سعی کنید این کارتها را دریافت نکنید و آنها را برای خودشان باقی گذارید . شما به دنبال کارت سبز باشید.

– در جست و جوی موقعیتهایی برای دلخور شدن نباشید. این کار باعث کاهش انرژی شما می شود. و شما در مسیر مورد علاقه ی خود دوچار کمبود می شوید.

– تا جای که ضرورت ندارد قضاوت نکنید . چون قضاوت باری را به دوش شما میگذارد. همان طور که دیگران نمیتوانند در مورد هویت شما درست قضاوت کنند . شما نیز نمیتوانید در مورد آنها به نحو کاملا درست داوری کنید . پس شاید رنجش شما نتیجه ی قضاوت اشتباه ما باشد.

– وقتی در مورد دیگران گذشت به کار بردید آنها را مجبور کرده اید و به آنها فهمانده اید که نمیتوانند با شما بد باشند . و آنها را موظف کرده اید که با شما رفتار خوبی داشته باشند و دوستتان بدارند.

راز هشتم: طوری با خود رفتار کنید که گویی همانی هستید که آرزویش را دارید.

– این شیوه به شما کمک میکند تا تمام نیروی خود را برای رسیدن به آرمان خود بسیج کنید.

– طوری رفتار کنید که آنچه در زندگی خود نیاز دارید و کم دارید را به دست آورده اید . این تفکر به شما کمک میکند تا با اعتماد به نفس برای کسب هر آنچه که میخواهید تلاش کنید . و به خاطر یک کمبود احساس ضعف نکنید.

– به عبارت دیگر با این کار یک ضعف و کمبود تبدیل به یک قدرت و اعتماد به نفس می شود.

– ( قابل توجه پدران و مادران عزیز )در ارتباط با فرزندتان به دنبال کشف نقاط مثبت آنها باشید و استعدادهای ذاتی و هوش و توانای هایشان را به آنها یاد آور شوید .( چون تذکر تنها نکات منفی بچه ها، فقط به اونها ثابت میکنه که خوب بودن مشکله در نتیجه تلاشی برای اینکه خوب باشند نمیکنند.)

راز نهم : معنویت و گنج الهی درون خویش را گرامی بدارید.

– شما مخلوق خدا هستید پس هرگز نمیتوانید از آن چیزی که شما را خلق کرده جدا شوید. هر قطره ای که از منشا خود یعنی دریا جدا میشود . تبخیر میشود ولی سرانجام با بارش باران دوباره به مبدا و منشا خود باز میگردد.

– هر روز که از خواب بلند میشوید بگویید خدا یا صبح به خیر یا خدا یا سلام (یاد یه اس ام اس قشنگ افتادم : “انتخاب با توست میتوانی بگویی: خدا جان صبح بخیر، یا اینکه بگویی: خدا به خیر کنه صبح شد).

– (با خدا صحبت کنید درست مثل یک دوست . خودتون رو محدود به یک سری آیینهای مذهبی که هیچی ازش نمیفهمید نکنید . البته این مراسم و آیین ها به جای خودشون خوب ولی به شرط اینکه به معنای واقعی کلمه با این اعمال و مراسم وجود و حضور خدا رو درک کنیم .)

دوره لایف کوچینگ (مربی زندگی) تضمین رشد و پیشرفت همه جا شما! (کلیک کنید)

راز دهم: پرهیز از افکاری که شما را تضعیف میکنند . نشانه ی خردمندی شماست.

– اندیشه های شما بر تضعیف و تقویت ماهیچه ها و اندام فیزیکی شما مؤثر اند

– شرمساری یکی از اندیشه هایی است که به شدت شما را ضعیف کرده و احساس حقارت را در شما ایجاد میکند.

– احسال غرور و توانمندی را در خود پرورش دهید.

– هر چه بیشتر به اهدافتان فکر کنید بیشتر انرژی برای رسیدن به آن کسب خواهید کرد.

– شما نمیتوانید تمام جهان را در اختیار و کنترل خود در آورید ولی کنترل ذهنتان در اختیار خودتان است.

پیام اصلی وین والتر دایر
این کتاب برای کسانی نوشته شده است که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را مشخص کنند و با کمک این کتاب کوچک به موفقیت و آرامش خواهند رسید.

کتاب ۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی به شکلی مشروح ده راه را در قالب برنامه‌ ای روزانه و کاملاً عملی ارائه می‌کند، برنامه‌ ای که احساس ضعف و بی‌ کفایتی را از زندگی افراد از بین ببرد. در ابتدا، اگرچه چندان ساده نیست، اما سعی کنید تا ذهنی داشته باشید که پذیرای همه‌ چیز است و به هیچ‌ چیز وابستگی ندارد.

این کتاب به صورت مشروح ده راز را در قالب برنامه‌ای روزانه و کاملا عملی ارائه می‌کند، برنامه‌ای که احساس ضعف و بی‌کفایتی را از زندگی افراد حذف می‌کند و آن‌ها را به آرامش و آسایش می‌رساند. این اصول برای کسانی سودمند هستند که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را تعیین کنند. این اسرار وضعیت شما را مشخص می‌کند و به شما نشان می‌دهد که تازه در مسیر دست زندگی قرار گرفته‌اید، در پایان این مسیر هستید، یا به نحوی دارید این مسیر را پشت سر می‌گذارید. انجام این کارها در ابتدا چندان تازه نیست، اما مهم این است که باید «ذهنی داشته باشید که پذیرای همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست». کسانی که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را تعیین کنند، با کمک این کتاب کوچک به موفقیت و آرامش خواهند رسید.

وین دایر کسی است که اکثر اوقات به حس درونی و غریزی‌اش توجه کرده و خیلی وقت‌ها از مسیری رفته که کمتر کسی از آن گذشته است. او بر اساس تجربه‌ای که به خاطر ارتباط با افراد زیادی در طول چند دهه به دست آورده، متوجه شده که بسیاری از مردم دوست دارند جزو افراد معمولی جامعه باشند، برای همین از احساس پشیمانی‌ای که باعث بروز یاس و ناکامی می‌شود، رنج می‌برند. در حالی که وجودشان مملو از تعارض و کشمکش و خشم اشت و همیشه با خود فکر می‌کنند که معنی و مفهوم زندگی چیست. او کتاب حاضر را با این امید نوشته که به شما کمک کند تا دیگر احساس ضعف و بی‌کفایتی نکنید و بتواند آن آرامش الهی را که مفهوم موفقیت را نشان می‌دهد، در وجود خود احساس کنید. بهتر است این اسرار را با ذهنی باز و پذیرا بخوانید و از میان آن‌ها اسراری را پرورش دهید که احساس می‌کنید در شما حضور بیشتری دارد.

سایر آثار وین دایر:
توصیه‌های فنون کار
قلمرو اشتباهات شما
سر رشته زندگی خود را در دست بگیرید
اوج و محدودیت
هدیه‌هایی از آیکیس
واقعاً چه چیزی برای فرزندتان می‌خواهید
زندگی در آگاهی
تعطیلات شاد
اعجاز واقعی
خردمندی روزها
چگونه شخصی نامحدود باشیم
شما آن را می‌بینید وقتی که به آن اعتقاد دارید – راهی برای ارتباط خصوصی با درون
رازهای درون شما
یک پیمان، یک پیمان است
سرنوشت آشکار شما – ۹ روش معنوی برای بدست آوردن هر چیزی که می‌خواهید
خردمندی سال‌ها
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
مراقبه – روشی برای ارتباط آگاهانه با خداوند
سمینار کرولاین مایس و وین دایر
ماندن در مسیر
قدرت خیال – با هم یاد بگیریم که جهان شما در درون شماست
خود مقدس شما
ندای درون – فراخوان نهایی شما
آغاز موازنه – ۹ روش برای هماهنگی عادات و آرزوها
هر روز در آگاهی موفقیت‌هایتان باشید
افکارتان را مجبور کنید که برای شما کار کنند
افکارتان را تغییر دهید تا زندگیتان را تغییر دهید
زندگی در معرفت تائو
از بهانه‌ها خارج شو
تبدیل، زندگی خود را از بلند پروازی به معنی دار بودن تغییر دهید
دگرگونی: انتقال زندگی از جاه طلبی به سوی معنا
خاطراتی از بهشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.