تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 7:08
کد خبر : 5591

بیش از ۱۳۰۰ صنعت عمده و جزء در استان کرمان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند

بیش از ۱۳۰۰ صنعت عمده و جزء در استان کرمان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: تاکنون 1314 صنعت عمده و جزء در استان کرمان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح در تشریح این خبر افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۴ صنعت عمده و جزء در کرمان به لیست صنایع گازدار شده در استان اضافه شده¬است.
به گفته وی از ۱۳۱۴ صنعتی که در استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند، ۱۰۱۴ مورد جزو صنایع جزء و ۳۰۰ مورد آن مربوط به صنایع عمده می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به ضرورت تامین پایدار سوخت صنایع، گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه های همیشگی صنایع موضوع تامین سوخت می باشد، همکاران ما در شرکت گاز استان کرمان می کوشند، درکنار صنایع باشند تا انشاالله آنها هم بتوانند بدون وقفه به کار خود ادامه دهند.
فلاح ادامه داد: در گذشته تامین سوخت مایع برای صنایع که دارای مصرف فراوان بودند با دشواری های زیادی از جمله تردد سخت کامیون های حمل سوخت و یا معضل بزرگ ذخیره سازی سوخت رو به رو بود که خوشبختانه امروز با اجرای طرح های گازرسانی سالانه شاهد کاهش چشمگیری در مصرف سوخت های مایع هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه در یک سال اخیر، این شرکت با تمرکز بر مناطق محروم استان به خصوص شهرهای جنوبی پروژه های گازرسانی خود را پیش برده است، افزود: با عنایت به اینکه تعداد زیادی از صنایع جزء و عمده استان در بخش جنوبی واقع شده، از این رو از صاحبان صنایع در این منطقه می خواهیم در راستای توسعه پایدار استان با دریافت اشتراک به جمع مشترکین گاز پیوسته و از این نعمت الهی که به لحاظ محیط زیستی از جمله انرژی های پاک محسوب می شود، بهره¬مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.