تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 7:38
کد خبر : 5345

بخش زیادی از توطئه دشمن بر عملیات روانی متمرکز است

بخش زیادی از توطئه دشمن بر عملیات روانی متمرکز است
وزیر کشور گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

به گزارش نسیم صبا از مهر، نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا با حضور سردار وحیدی به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی شیراز را نیز گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وزیر کشور افزود: حضور در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا را توفیق می دانم و از اقدامات مجاهدانه، مدبرانه و دلسوزانه آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران فراجا برای ایفای نقش به منظور تأمین نظم و امنیت قدردانی می‌کنم و به همه عزیزان و مدافعان امنیت خداقوت می گویم.

وحیدی با اشاره به گستره مأموریتی پلیس از مرز تا مرکز مطرح کرد: انتظامی کشور در مقاطع و شرایط مختلف از سیل، زلزله، آتش سوزی تا تلاش دشمن و بدخواهان نظام اسلامی برای ایجاد و القا نا امنی و نا امیدی، مجاهدانه برای امنیت مردم میدان داری کرده که قدردان تلاش‌های مجاهدانه نیروهای پلیس برای خدمت به کشور و مردم هستیم.

مأموریت اربعین برگ زرینی در کارنامه افتخارات فراجا

این مقام مسئول با گریزی بر ایفای نقش مطلوب و مؤثر فراجا در کنگره معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) بیان کرد: پلیس در مأموریت اربعین حسینی (ع) نیز به خوبی ظاهر و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات این نهاد انقلابی افزوده شد.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه نیروهای پلیس با قدرت، اقتدار، مجاهدانه و برخورد حکیمانه و مدبرانه در میدان و صحنه‌های عملیاتی ظاهر می‌شوند تاکید کرد: انتظامی کشور در مقابله با فتنه و توطئه‌های دشمنان اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وحیدی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت‌های کشور نگران و عصبانی هستند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای مطلوبی دست یافته و این پیشرفت‌های روزافزون دشمنان و بدخواهان این نظام و مردم را عصبانی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن برای آسیب به کشور به هر حربه و توطئه ای متوسل می‌شود، تاکید کرد: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

وزیر کشور با اشاره به تجربیات انتظامی در مأموریت‌های مختلف مطرح کرد: بحمداله انتظامی کشور در میدان مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرده و بایستی در مقابل توطئه‌های نوین و تهدیدات دشمنان همچنان رویکرد مقتدرانه، هوشمندانه و خردمندانه داشته باشیم.

اقتدار و هوشمندی پلیس برای صیانت از امنیت

گفتنی است؛ فرمانده کل انتظامی کشور نیز در این نشست با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریت‌های پلیس بیان کرد: نیروهای پلیس در تمام ایام، با توان حداکثری، مقتدرانه، عالمانه و هوشمندانه در میدان صیانت از امنیت، آرامش مردم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و نظم و امنیت کشور ایستاده اند.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه فراجا یک نهاد ولایی، انقلابی و مردمی است، یادآور شد: هجمه دشمنان علیه فراجا بیانگر اثربخشی و کارآمدی این نهاد انقلابی، ولایی و مردمی است و البته حمایت مردم از پلیس بالاترین سرمایه ماست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: با روحیه و اعتقاد دینی، انقلابی و ولایی و با تمام قدرت مدافع انقلاب اسلامی و مردم هستیم و امنیت مردم خط قرمز ماست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.