تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 7:40
کد خبر : 9121

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی و هیات همراه از طرح های کشاورزی شهرستان بافت

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی و هیات همراه از طرح های کشاورزی شهرستان بافت
خيرانديش رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان، رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان كرمان،معاون بهبود توليدات گياهي سازمان، مدير آب و خاك سازمان، سرپرست امور شهرستان هاي سازمان و هئيت همراه از طرح هاي كشاورزي شهرستان بافت بازديدنمودند.

در این مراسم دکتر خیر اندیش ضمن تشکر از زحمات مهندس نخعی مدیر سابق شهرستان در دوران تصدی مدیریت جهاد کشاورزی گفت: شهرستان کرمان با دارا بودن شش بخش مرکزی از بزرگترین شهرستان های استان بوده و به تبع این وسعت دارای پتاسیل های بیشتری برای فعالیت در بخش کشاورزی در بخش های مختلف را دارد .

معاون فرماندار شهرستان کرمان نیز در این مراسم، مهندس نخعی را مدیری خدوم وفعال در سطح شهرستان معرفی نمود که نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی شهرستان در دوران مسئولیت خود از قبیل جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، اصلاح الگوی کاشت، اجرای آبیاری تحت فشار وتوسعه گلخانه های شهرستان وارتباط خوب وموثر با کشاورزان شهرستان داشته که منجر به برقراری اعتماد دوسویه بین مجموعه دولتی وکشاورزان گردید.

در پایان این مراسم ضمن اهدا لوح تقدیر از سوی دکتر خیر اندیش، رئیس سازمان، از زحمات مهندس نخعی تشکر و سکان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمان به مهندس موسوی واگذار گردید

با سلام

احتراما خبر زیر جهت انعکاس حضورتان ارسال می گردد.

به گزارش نسیم صبا:در این سفر در ابتدا از واحد مرغداری خانم مظفری به نمایندگی از ۱۳ واحد مرغداری در حال احداث در شهرستان که در هفته دولت توسط امام جمعه ، فرماندار و ریاست سازمان کلنگ زنی شده بود بازدید بعمل آمد که پیشرفت بالای ۴۰درصد داشت و در خواست مجری طرح تخصیص تسهیلات جهت تکمیل پروژه بود.

سپس از کشتارگاه طیور شهرستان با ظرفیت ۴۰۰۰قطعه در ساعت بازدید بعمل آمد و مشکلات تامین آب و سوخت و صنایع قطعه بندی این مجموعه بررسی و قول پیگیری و رفع مشکلات داده شد.

در ادامه از طرح های تسطیح اراضی کشاورزی در سطح ۷۰ هکتار بازدید شد.

سپس این هیات به مناطق گوشک و پیر رفته و از نزدیک نیازهای منطقه را مورد بررسی قرار دادند و مقرر گردید در خصوص احداث کانال های آبیاری و… جلسه ای در استان تشکیل گردد.

در این سفر کاری از طرح های حوزه تولیدات گیاهی مثل مزارع کلزا ، زعفران ، گندم و … بازدید و کشاورزان دغدغه های خود در خصوص تولید محصولات کشاورزی و مشکلات موجود مثل تاخیر در بارگیری کود و … را بیان کردند مشکلات دیگری نظیر واگذاری تراکتور با استفاده از تسهیلات ، پیشگیری و کنترل آفات مهم گیاهی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.