تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 7:59
کد خبر : 3375

امکانات درمانی ایلام برای میزبانی از زائران اربعین مناسب است

امکانات درمانی ایلام برای میزبانی از زائران اربعین مناسب است
معاون درمانی وزیر بهداشت گفت: امکانات درمانی و بهداشتی ایلام برای میزبانی از زائران اربعین مناسب است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سعید کریمی عصر شنبه در جلسه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان و کارکنان دانشگاه در راستای خدمت مردم و همچنین راه‌اندازی بیمارستان رازی اظهار داشت: در یک ماه اخیر برای دومین بار است که به استان ایلام می آیم و اهمیت این مسئله به دو دلیل بوده است.

وی گفت: دلیل اول اینکه استان ایلام از استان‌های پر پتانسیلی است که تلاش زیادی برای پیشرفت دارد و ما باید در راستای بحث عدالت و تعالی نظام سلامت، کاری کنیم که استان‌های پر پتانسیل از پتانسیل بالقوه خود استفاده کند و خودشان را به استان‌های برخوردار برسانند.

کریمی اضافه کرد: دلیل دوم هم بحث اربعین حسینی در استان ایلام است که در حال نزدیک شدن به آن هستیم و بر اساس برآوردها، بیشترین حجم تردد زائران از استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران صورت می‌پذیرد. بنابراین باید ما آمادگی صددرصدی داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه در این ۲ بازدیدی که از استان ایلام داشته‌ام، شرایط استان برای میزبانی زائران اربعین حسینی مناسب بوده و اگر چه نیاز است بر این آمادگی بیافزاییم و همه چیز را پیش بینی کنیم تا در این عرصه غافلگیر نشویم.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در مورد بیمارستان رازی، دوبار بازدید انجام شده که به دلیل زیرساختی و فضای بیمارستانی و امکانات؛ این بیمارستان از بعضی از بیمارستان‌های بخش خصوصی تهران به لحاظ کمی و کیفی مناسب‌تر است.

کریمی بیان کرد: بیمارستان رازی مقداری نواقص دارد که باید آن‌را در اسرع وقت رفع کنیم و در این راستا وزارتخانه و معاونت درمان تمام قد در خدمت استان ایلام خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.