تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 8:52
کد خبر : 3423

امام جمعه جیرفت: استقلال جنوب کرمان با فوریت عملیاتی شود

امام جمعه جیرفت: استقلال جنوب کرمان با فوریت عملیاتی شود
امام جمعه جیرفت با اشاره به سفر رییس جمهور به این شهرستان و اعلام اینکه استان کرمان جنوبی تشکیل می‌شود گفت: دولت و مجلس انقلابی با قید فوریت لایحه استقلال جنوب کرمان را عملیاتی کنند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حجت الاسلام میثم تارم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ٢١ مرداد روز تاریخی و به یاد ماندنی برای مردم جیرفت و جنوب استان کرمان محسوب خواهد شد زیرا با سفر رییس جمهور به استان کرمان و جیرفت و خبر مسرت آفرین تشکیل استان کرمان جنوبی، اشک شوق بر دیدگان همگی جاری شد.

وی با بیان اینکه مردم جیرفت در استقبال از دولت سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد:به روح سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی سلام و درود می‌فرستیم که همواره سفارش جیرفت و جنوب کرمان را به رییس جمهور داشت.

امام جمعه جیرفت به علاقه سردار دل‌ها به مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: علاقه شهید سلیمانی به مردم جنوب کرمان هم برگرفته از رشادت‌ های فرزندان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی بود که از خودشان بروز کردند.

وی افزود: این منطقه در کنار دیگر ظرفیت‌های ارزشمند و قابل دفاع در سطح ملی از هر جهت شایستگی پیشرفت بیش از این را دارد که به مدد نیروهای انسانی توانمند در هفت گنج جنوبی این مهم محقق شد.

تارم با بیان اینکه بزودی ۲ شهرستان دیگر به منطقه جنوب کرمان اضافه می شود، گفت: با اضافه شدن این شهرستان ها توانمندی های این سرزمین افزون تر و همدلی ها و همراهی ها یقینا در روی یک ریل و آن ریل اتحاد جنوب کرمان قرار خواهد گرفت.

امام جمعه جیرفت افزود: با تاسیس و استقلال استانی مستقل در این منطقه با توجه به وجود ادارات کل و استقرار مجموعه استانداری بازدهی نیروهای انسانی نیز افزایش خواهد یافت و این بعد فاصله کنونی تا مرکز استان حذف خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.