تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 5:55
کد خبر : 12577

ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز به‌کار کرد

ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز به‌کار کرد
- با حضور شهردار کرمان و سایر مدیران شهرداری، نخستین جلسه ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار ‌قاسم سلیمانی تشکیل شد.

به گزارش نسیم صبا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف شهردار کرمان در نخستین جلسه ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که با حضور مدیران شهرداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری، تجربه برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را، در دو سال پی‌درپی و باشکوه هرچه تمامتر داشته‌ایم، افزود: امسال هم بر اساس برنامه‌ریزی و رصدی که انجام شده، سطح کمی و کیفی، بسیار متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌کنیم.

شهردار کرمان با اعلام اینکه از امروز اعضای ستاد برگزاری مراسم، به‌صورت متمرکز مشغول به‌کار می‌شوند، گفت: تصمیم بر این شد که دست‌کم سه ماه قبل از فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ستاد چهارمین سالگرد را به‌صورت رسمی راه‌اندازی کنیم.

وی از اجرای کارهای عمرانی و تشکیل کارگروه‌های متعدد، به‌منظور برگزاری مراسم یادشده خبر داد و گفت: مسئولیت ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به‌عهده محمد منتظر، قائم‌مقام شهردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.