تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 7:04
کد خبر : 12783

حمایت از تولیدکنندگان البسه فاخر/ پوشاک ایرانی در اولویت عرضه است

حمایت از تولیدکنندگان البسه فاخر/ پوشاک ایرانی در اولویت عرضه است
- رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: ما از تولیدکنندگان البسه فاخر در کشور برای مردان و زنان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سجاد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس در اردبیل اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب با استفاده از رخنه‌های ایجاد شده سعی بر عرضه لباس‌های فاقد ارزش جامعه اسلامی می‌کنند که این موضوع نارضایتی خانواده‌ها به ویژه بانوان را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم تا از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک و البسه فاخر برای زنان و مردان حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا پوشش زنان و مردان کشورمان در جایگاهی ارزشمند و مناسب انجام شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: تولید و عرضه البسه مورد نیاز زنان بر اساس نیازهای جامعه و با بهره‌گیری از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی رویکرد مهم کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور است.

لطفی بر ضرورت انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، مراکز تولید و عرضه پوشاک ویژه زنان و فعالان حوزه مد و لباس تاکید کرد و افزود: در این زمینه نیز آماده همکاری و مشارکت مناسب و مطلوب‌تری هستیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل از استان‌های پیشرو در برگزاری کارگاه‌های اختصاصی در حوزه مد و لباس در کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاریخچه تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، شکل‌گیری این کارگروه در ساماندهی صنعت مد و لباس بسیار مؤثر و ارزشمند بوده است.

لطفی رویکرد ایجابی را در حوزه حجاب و عفاف دارای اهمیت دانست و اضافه کرد: با توجه به تغییر رویه برگزاری جشنواره مد و لباس، برپایی دوره دوازدهم این جشنواره فرصتی مناسب است تا صاحبان ایده در حوزه مد و لباس توانمندی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزاری کارگروه‌های تخصصی را از مهمترین برنامه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام کرد و ادامه داد: استان اردبیل باید ایده‌های نو و خلاقانه را در برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه‌ها ارائه کند تا ما بتوانیم در این حوزه شایسته و مناسب عمل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.