تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 6:22
کد خبر : 13015

ایران بمباران کلیسای یونانی‌ها درغزه توسط صهیونیست‌هارا محکوم کرد

ایران بمباران کلیسای یونانی‌ها درغزه توسط صهیونیست‌هارا محکوم کرد
سخنگوی وزارت خارجه گفت: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچیک از اصول انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

به گزارش نسیم صبا از مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بعد از جنایت جنگی ننگین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ⁧ المعمدانی⁩ در ⁧ غزه⁩ و حملات متعدد به مساجدی که شهروندان فلسطینی در آنها پناه گرفته‌اند، اقدام جدید این رژیم در بمباران ⁧ کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه که حدود ۱۰۰۰ نفر غالباً زن و کودک در آن پناه گرفته بودند و متأسفانه ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند، برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرایم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شد.

وی افزود: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچیک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان و مذاهب محکوم است.

وی افزود: مستندسازی این جنایات هولناک به منظور طرح آن در محاکم صالحه بین‌المللی و مجازات جنایتکاران صهیونیست و نیز حامیان شناخته شده آنان، مسؤلیتی بین‌المللی است.

کنعانی گفت: مسئولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم‌های اروپایی که در حال حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی هستند، از مسؤلیت های بین‌المللی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن قابل تفکیک نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.